Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    Pukaron paronilla oli hetkisitten parkissa chopattu 50luvun lincoln tai mercury?
     
  2. puna niska

    puna niska Gearhead

    67 Mercury comet? Kuopion leväsellä.
     
  3. hla

    hla Gearhead

    Se oli sellainen kaksivärinen. Värit oli noin suurinpiirtein tummanruskea ja maitokahvi.

    Kilvet oli onneks auton ikään nähden valkoiset, mut museotunnus kuitenkin.
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Ai tämmönen?
    [​IMG]
     
    cdv70 tykkää tästä.
  5. hla

    hla Gearhead

    Sama auto
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tuli eilen Liedossa vastaan ja vastasi tervehdykseen Capricesta.
     
  7. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Olen, miksi kyselet?

    Meinaan ainakin että mahtaako ratti kuvassa antaa illuusion että olen itse ajamassa autoa, vaikka kuva on otetttu takapenkiltä käsin.
     
  8. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Teimpä Hudsonilla viikon reissun eteläisessä Suomessa.Viime perjantaina ajoin Kellokoskelle ja sieltä launtaina Malmin katuautokisoihin.Parit tallivierailut sitten Helsingissä.Sunnuntaina Forssan Picknikkiin ja sieltä Lopen ja Porvoon kautta Lappeenrantaan.Loppuviikosta sitten Vielä Linnacruising Hämeenlinnassa ja sieltä sitten kotia kohti.Kilometrejä tuli reilu 1700 ja täytyy kyllä ihmetellä miten vähän harrastekalustoa liikkuu normaalina arkena missään.Kalustoahan kumminkin on olemassa.Toinen asia mitä olen ihmetellyt jo useana vuotena on alinopeudella ajo.Jos 40-luvun jenkillä pystyy ajamaan rajoitusten mukaan niin pitäisi varmaan pystyä uudemmillakin härveleillä.
     
    MJF, faffeli, mikaa7146 ja 9 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. darpen

    darpen Gearhead

    Käytiin lauantaina ajelemassa ja Verlan tehdasmuseon pihalta löytyi tollanen rodi.
    Vieressä poseeraa Kouvolan komein HD-kuski:D
    [​IMG]
     
    cdv70, miguelo, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Juurikin tämä ajatus käväisi mielessä.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Tänään bongattu 80-luvun Chevyn lyhyt avolava.
     
  12. belair66

    belair66 Gearhead

    Juu, sillä yks tuttu ukko aina välillä kurvailee.
     
  13. Jack69

    Jack69 Gearhead

  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

  15. Kasipari75

    Kasipari75 3rd gear

    tumman punainen 1960 pontiac 4d imatralla. Muikia peli..
     
    isalmela tykkää tästä.
  16. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Eilen illalla Vaajakosken moottoritiellä Halssilan kohdilla mattamusta vanhempi Transit, jonka kyljessä valkoisella "Paskoja vihanneksia".
     
    Rotten, isalmela ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  17. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Jos täyteen autenttisuuteen pyritään niin värinhän pitäisi olla vaaleansininen ja teksti mustalla ja pensselillä maalattu.:DEsikuvahan lienee elokuvasta Pitkä kuuma kesä.;)
     
    Larry ja isalmela tykkäävät tästä.
  18. miguelo

    miguelo Gearhead

    Tänään iltapäivällä paikallisessa Motonetissa (Jkl) käydessäni, juuri kun olin lähdössä pois pihasta, korviini kantautui V8'n lotkotus.

    No, sieltähän marssi määrätietoisin askelein kohti sisäänkäyntiä muuan entuudestaan tuttu veijari, joka oli saapunut ylväästi puukylkifarmarillaan pihaan. :odcool:

    [​IMG]
     
    cdv70, Gary Grand, redneck1 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    No perhana.. Oon nähny ton kameli... Capricen jossain!
    Älä vaan sano että huutelit perään!?!:confused: Tää kyseinen tyyppi ei ollu kuullu tai tajunnu yhtään mitään..

    Ulos se tuli tuolta silmät nauliintuneina erittäin hyvänmuotoiseen vaaleaan :pinup:asiakkaaseen. Silloin ois ollu turha yrittää minkäänlaista kontaktia ilman fyysistä väkivaltaa..:odeek::odoops:
     
    TwistOla, Marklin, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Tiellä 71 B -Kadetti matkailuvaunu perässään
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!