Bullittin vanteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja PetriN, 7.3.2019.

  1. urho3

    urho3 Gearhead

    Laittaa autoon alkuperäiset vanteet ja kapselit jos on niin ei mene vikaan.
     
    PetriN tykkää tästä.
  2. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    No joo, noita perus puola vanteita on useassa vehkeessä mutta en ole nähnyt noita daisy 200s vanteita vähään aikaan, viimeinen havainto 2003 eräässä Chevy vanissa Helsingissä
     
  3. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    On tietenkin lähes joka autossa, ihan jo senkin takia että kääntyvä etupyörä tarvitsee enemmän tilaa kuin takapyörä.
     
  4. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Minun mielestä etukaari ei ole ylempänä vaan keula on ylempänä, sen näkee helman asennosta suhteessa lattiaan, kuten jo aiemmin kirjoitin. Jos keulaa laskisi niin että helma on vaaterissa, etupyörä menisi komeasti kaareen. Niin itse tekisin.
     
  5. Fastback

    Fastback Gearhead

    Unohdit Auliz vielä kirjoittaa, että kromatut 5 puola American Racingit... Ne kokivat inflaation jo kun niitä alkoi saamaan niin Ruotsin Powermeetissä oli 7 autoa yhdeksästä joissa oli kromatut 17" (-18") 5-puola AR:t. Hieno vannehan se on mutta niitä on kyl kaikilla. 17" 5 puolainen AR maalatuilla puolilla tuntuu jo harvinaiselta :)
     
  6. Fastback

    Fastback Gearhead

    Tutun mölperin Bullitti. Tuosta on paha pistää paremmaksi.

    [​IMG]
     
    Volvo_5.7, pe-le ja esmi tykkäävät tästä.
  7. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "17" 5 puolainen AR maalatuilla puolilla tuntuu jo harvinaiselta :)"
    Mulla on Buickissa 14x6" harmaapuolaiset AR:t, ne jos mitkä on oldskuulia :cool:
     
  8. Fastback

    Fastback Gearhead

    Minun röttelössä on tuon em. mölperin Bullitin ex-vanteet 15" vanteiden halkaisijalla. Auton asentoa ei pääse muokkaamaan ennen kuin tehdään peltisarjat customina. Nyt menee alatukivarsien alta 1-2 pytyn ja 5-6 pytyn primäärit, joten mennään keula pystyssä.

    [​IMG]
    host my picture

    Jos joku päivä saan keulan tonttiin, niin hauska olisi sovittaa alle 18" mustilla puolilla olevia Amörikän Reisinkejä.
     
  9. timant

    timant 2nd gear

Kerro tästä muillekin!