1991 fleetside korotus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Ponu84, 1.9.2019.

  1. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Ajatus /tarkoitus tehdä pieni korotus 1-2t alustaan,meneekö iskarit vaihtoon tai mitä kaikkea muutoksia vaatii?kyseessä siis 1500 sarjalainen pick up 4,3 nelikko tekniikalla
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikähän tää pieni korotus ois senteissä tai tuumissa?
     
  3. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Siis 1-2 tuuman korotus, ei mistään isosta siis kyse
     
  4. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Kierrä ne vääntösauvat ensin "tappiin" jos ei ole jo ja kato sit miltä näyttää.
     
  5. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Tarviiko iskareita vaihtaa pitempiin jos taaksekin laittaa vielä korotuspalikat esim: just tuuman palikat?
     
  6. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Ei.
     
  7. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Nonni...no sitten
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Okei joo toi t vaan hämäs :)
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  9. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Muuttuukos siinä pyöräkulmat mitenkään jos kääntää tappiinsa ne vääntösauvat?
     
  10. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Pyöräkulmat ei muutu oleellisesti, mutta ei kannata kiristää aivan tappiin vääntösauvoja. Ulos joustoa pitää vielä jäädä jäljelle.
     
  11. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Pitää jättää sitä varaa sinne, nyt sitten uskaltaa siihen korkeuteen puuttua
     

Kerro tästä muillekin!