Auton tuonti USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja downtown, 21.1.2007.

  1. Ensinnakin yli 25 vuoteen ei ole meidan kuljettamiamme autoja jaanyt kertaakaan satamaan maksamattomien laskujen takia. Tarjoamme sisamaanrahtipalvelun lahimpaan vientiterminaaliin joita on yhteensa viisi eri puolilla jenkkeja joten asiakas saa aina halvimman kokonaispalvelun rahdille Suomeen tai muualle. Meilla on Federal Maritime Commissionin lisenssit ja bondit ja voimme niiden perusteella laillisesti tarjota rahtipalvelun mista tahansa Yhdysvalloista mihin tahansa satamaan maailmassa. Lisaksi tarjoamme tarkastuspalvelun autoille 24-48 tunnin sisaan missa tahansa jenkeissa. Tarkastajat ovat ammattilaisia vaikka ehka joillakin voi olla vesikampaus jos silla nyt on mitaan merkitysta minkaan kanssa, tarkastajien ammattitaito kun on kuitenkin todettu muun kuin kampauksen perusteella. Ostohommista ei tosiaan tarvitse tehda vaikeita, me olemme taalla helpottamassa niita. Tarjoamme myos diilerihuutokauppaostot ja vakuutusyhtioiden huutokauppaostot. Koitappa itse sielta Suomesta kasin ostaa esim Manheimilta ilman paikallista 'amerikan jeesusta' kuten minua juuri talla nimella kutsuit, tai ehka onnistuukin mutta hyvin korkeilla kuluilla jenkkivalitysfirmojen kautta. Meidan asiakkaamme ovat kaikki mielestani jarkevia yrittajia ja yksityisihmisia jotka varmasti osaisivat hoitaa kaiken itse mutta arvostavat kuitenkin tarjoamaamme lisa-arvoa kun tekevat autokauppaa tai ovat ostamassa kauan haaveilemaansa harrasteautoa. Useimmat varmasti myos tietavat etta ei aina tarvitse seinajoen jeesukselta ostaa osiakaan kun ne voi tilata suoraan jenkeista itse. Mina ja muut 'amerikan jeesukset' varmasti autamme siina mielellamme. Parempi kuitenkin olisi etta me kaikki yrittajat voitaisiin hyvassa yhteishengessa itse kukin tarjota parempaa palvelua suomalaisharrastajalle ja jokainen asiakas voi kayttaa mita palvelua haluaa joko Suomesta, jenkeista tai tehda kaiken itse.



     
    Lowry, f34 ja bogge tykkäävät tästä.
  2. No mutta teillähän menee sitten aivan mahtavasti. Tämmöstä normi sos.demokraattia mukavammin. Onnittelut siitä.

    Paa ny yhteystietosi ja firman nimi ja oma nimesi tuohon niin käytän palveluitanne hyväksi.
    This must be dreamland, can I stay here?

    A

    Just vastikään tuli auto Tx - Hml. Rahti 1300usd, not bad at all. Mutta jos palvelu on erinomasita ja 25vuotta mennyt täydellisesti, niin mielellään maksan siitä toiminnasta tuommoisen rahdin päälle.

    Outoa kun kirjoitetaan palopuhe, mutta ei ole tietoa kuka kirjoittelee. Fiksuna yrittäjänä panet varmaan tiedot tuohon niin asiakkaat saa paremmin kiinni kuin arpomalla.
     
  3. Sanoin etta 25 vuoteen ei ole jaanyt satamaan autoja maksamattomien rahtien kanssa, ei ole syyta muuttaa mita kirjoitin. Kyseessa ei ole palopuhe vaan kerroin mita taalla tehdaan kun sinulla ei nakojaan siita selvaa kuvaa ollut ja kuitenkin yleistit aika reippaasti. Eikohan firmani nimi jo ole tiedossa on kai siita jo talla palstalla muutamaan kertaan mainittu. Ja minun oman nimenikin jo tiesit itsekkin kun sen tohon jeesuslistaan itse pistit. Ja edelleen Overdiven saantojen mukaan en voi mainostaa tassa joten senkaan takia en laita nimeani ja yhteystietojani tahan. Kirjoitin ainoastaan koska kirjoituksesi oli asiakohtaisesti virheellinen.
    Kayta vain edelleen palvelua mita kaytit ennenkin, miksi vaihtaa jos se toimii.

     
    Elky70, f34, impala-63 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    No itse olen ainakin joutunut pari kertaa turvautumaan Panun / cambriamotorsin apuun kun kaupan teko yksinkertaisesti tyssännyt siihen kun kertonut olevansa suomesta. Toisella kerralla taisi hinta tippua tuplasti Panun osto comissioon nähden ja toiselle taisi tinkiä omansa pois hinnasta niin eihän se palvelu silloin ole maksanut minulle yhtään mitään. En ole siis ostanut auton tarkastus palvelua vaan pelkästään kaupanteon loppuun viemisen ja sen jälkeen hän on hoitanut auton Suomeen. Pari eBay kauppaa olen taas saanut hoidettua itse kokonaan ja sen jälkeen halmari hoiti autot myyjältä kontitus paikalle ja Suomeen.

    Auliksen pitäisi ymmärtää että harrastajia on moneen junaan ja kaikki ei ole niin itse toimisia kuin sinä, mutta ymmärrän pointin mitä haet. Ajattele että osa jopa huollattaa autonsa eikä tee ihan kaikkea itse. Kaikkia ei vaan kiinnosta perehtyä tai uskalla tehdä suoraa autokauppaa jenkkilään. Täällä härmässä kun on se ajattelua tapa että ihan kaikki pitää tehdä itse. Talossakaan ei voi asua ellei tontilta ole itse kaatanut ensin puita, sitten sahannut niitä rakennus materiaaliksi ja rakentanut taloa niistä.

    Ei kävisi auliksellakaan kauppa jos tuolla ajattelulla tavalla mentäisiin ja ihan jokainen ostaisikin osansa suoraan jenkeistä. Miksi ostaa auliksellakaan kun sen osan saa halvemmalla jenkeistä? Todennäköisesti vielä ilman vittuilua.
     
    Cambriamotorsatlanta, Lowry, f34 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Ma olen itseasiassa hieman loukkaantunut siita etten paassyt listallesi, minakin haluan tuon tittelin! :D

    Terveisin
    J
    -Amerikan Jeesus-
    Atlanta, GA
     
    mikaa7146, 64c10, jakulepi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. fishbone

    fishbone Gearhead

    sen verran täytyy osallistua tähän kun Ameriikan Jeesusta on tullu käytettyä itsekkin,autoja tullut muutama vuosien varrella ja viimeksi pari kolme turhaakin yritystä! Johannes noita kyttäs ja soitteli ja näki vaivaa,ei tullut kauppoja mutta mieheltä ei menny hermot eikä palanut käämi.Itse en olisi näitä juttuja pystynyt hoitamaan,huono kielitaito ja töissäkin pitää käydä,, minun mielestä tämä on hyvä syy käyttää Ameriikan Jeesusta,on sitte tukka mihinpäin hyvänsä.:) ja on siellä vielä montaalajia kiinnostavaa kotteroa. tämä kirjoitus ilman sarvia ja hampaita.
     
    karpo29 tykkää tästä.
  7. Jos sulla on vesikampaus niin paaset mukaan Jeesus klubiin :D

     
    karpo29 tykkää tästä.
  8. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Tottakai mulla on, ja viela geelilla tuettu. :D
     
    64c10 ja Cambriamotorsatlanta tykkäävät tästä.
  9. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Kuka teettää ensimmäisenä T-Paidan?

    AMERICAN JESUS
    - He knocked the rocker panels for your sins -
     
    laujok, Elky70, impala-63 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. AutoFloridasta

    AutoFloridasta 1st gear

    Hei, osaisko kukaan kertoa olisko Floridassa joku joka vois auttaa auton ostossa/kaikessa tuontiin liittyvissä asioissa. Marraskuussa 2019 olis reissu Floridaan ja voisin auton tai kaksi tuoda jos saisin apua. Sähköpostiin voi vastailla. pasivalta@hotmail.fi
     
  11. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Tarttisko tuotakin koittaa... Hollannista, Saksasta ja Ruåttista on tullut muutamakin ostettua,
    mutta kun on tullut pää niin hemmetin kipeäksi niistä reissuista... ja sit vielä pelonsekaisin
    tuntein kotona talliin katsomaan että mitä tuli ostettua vai tuliko yhtään mitään... :( :D
     
  12. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Kokeile Panu Virtanen. Cambriamotor
    https://m.facebook.com/cambriaexports/?locale2=fi_FI
     
  13. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Mulle Amer Trading Floridassa on hommannut / rahdannut kaksi autoa. Toisen ostin itse ebayn kautta Tucsonista Arizonasta ja toisen Marco osti Miamista antamieni ohjeiden perusteella. Molemmat meni ihan ok.

    https://www.amercars.com
     
  14. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Olis Illinoisissa yksi auto ostettavana, onko ketään toimijaa joka sen pystyisi käydä katsomassa ja hoitaa kaupan sekä rahdituksen?
     
  15. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Minkkisen Sami (minkkinens@gmail.com) toimii sillä suunnalla (Michigan).
    Mulle tullut pari autoa, ja monelle muullekkin OD:llä.
     
    MaxDura ja three hundred tykkäävät tästä.
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jokos tämmöinen oli täällä mainittu jossain...? No tuossa kuitenkin aiheeseen liittyen jotain hyvää uutistakin joskus: https://www.is.fi/autot/art-2000006232965.html


     
    karpo29 ja Pumba tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!