Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. PeximG20

    PeximG20 1st gear

    [​IMG]

    Tuossa näkyy se pienempi putki ennen suodatinta mikä lähtee putkesta koneelle, hemi tekstin alle.
     
  2. PeximG20

    PeximG20 1st gear

  3. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    näkyy vain jotain goofyhakuja:confused:
     
  4. PeximG20

    PeximG20 1st gear

    Noju, näköjään muuttunu niin.. joutuu muutaman kerran pyyhkäsee alas ennen kun kuvista tulee punasella konehuoneella varustettu magnum..
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  5. toyota...

    toyota... Gearhead

    Täytyy varmaan koittaa hitsata toi etuputki kuntoon, jos ihan argoni sisälle, ja tigillä hitsaus et edes hetken kestäisi. Ärsyttää toi kropina mitä pitää. Ei taida noi Kiinan peltisarjatkaa välttämättä kauaa kestää, ettei viitti hankkia. Varsinkin kun jäisi sit varmaan catit pois.
     
  6. PeximG20

    PeximG20 1st gear

    Nyt sain latailtua torquen ja toimivan bt palikan obd:hen.

    Kyllä jännitteiden mukaan tuo ilmotettu O2anturi olis pois pelistä, välillä nousee jännitteet mut suurimmaksi osaksi 0,1 eikä jännite elä..

    Tilasin uudet sensorit, aattelin vaihtaa kaikki samantien niin ei tarvii montaa kertaa ropeltaa.

    Onkos nuo upstream sensorit hempassa sellasia et yläkautta onnisttuu vaihto vai onko helpoin ryömiä auton alle? Kuskin puoleisen ainakin näkee ylhäältä mut repsikan puolta en nähny, eli se ainakin varmaan alakautta.
     
  7. rotax

    rotax 2nd gear

    Löytyyks keneltäkään vannetta 5.7 awd, omasta yks vanne rikki,
    reunasta puuttuu 5 cm pala. Eli orkkis 5 puolainen 7.5-18 et 55mm

    Kiitos
     
  8. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    vetää tuon putken kautta suodatettua ilmaa kampikammioon ja sitten toiselta puolelta moottoria annostelee huohotuskaasuja pc-venttiilin kautta imusarjaan.
     
  9. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    http://www.roxile.com/tohtori/
     
  10. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    hyvä, että vahva epäilty löytyi ennen kuin rupesit säätelemään. takimmaiset joudut kuitenkin vaihtamaan alta, joten minä ronkkisin ne kaikki sieltä. kiinnitä niiden johdot siten, että eivät sula ja varo sotkemasta kierteissä olevaa liukastetta antureiden kärkiin.
    ntk:n anturit olivat ainakin aiemmin hyviä ja kestäviä.
     
  11. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    jos ei kestä niin laita ympärihitsattava joustoliitos sen haitarin tilalle
    [​IMG]
     
  12. PeximG20

    PeximG20 1st gear

    Juurikin näin..

    Okei, hyvä kuulla. Tilasinki ntk anturit kaikkiin.

    Kiitoksia paljon vinkeistä
     
    isalmela ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  13. rotax

    rotax 2nd gear

    Joo tiedän noi korjauspaikat, mut autossa ei oo ku yks sarja
    vanteita ni ei voi odotta et tulee jossain vaiheessa takas.
     
  14. Bukero

    Bukero Gearhead

    ei tule pitkäikäinen noilla, koska putkiston etupäässä ei ole varsinaisia "kannattavia" kiinnikkeitä.
     
  15. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    kestää ihan vitusti, mutta senkus turaat sitä 0,0peltiä tigillä, jos haluat...
     
  16. toyota...

    toyota... Gearhead

    Mitä painetta muuten olette pitänyt 245/45r20 kumeissa? Rengas liikkeen jäljiltä 3bar. Goodyear taulukon mukaan chrysleriin 2,2 tän kokoisille kumeille. Nää on landsailit...
     
  17. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Muistelen että 2.8bar pidin. 2.2bar kyllä kuulostaa turhan alhaiselta.
     
    toyota... tykkää tästä.
  18. toyota...

    toyota... Gearhead

    Tilasin moparin termostaatin 95 asteinen. Viime talvena jo ihmettelin kun mielestä Hemi lämpee vähän hitaasti. Ja nyt kelien viilettyä muistui taas mieleen. Onkohan ihan sama mitä punaista/pinkkiä nestettä laittaa? Vois varmaan huuhdella vesiletkulla kennot yms, jos saa helposti liitokset auki. Tarviikos näitä ilmata?
     
  19. rotax

    rotax 2nd gear

    Mites on ku vaihtaa pariston avaimeen, tarviiko ohjelmoida.

    Kaveri väitti et ei mut kysytään kuitenkin.
     
  20. MudMax

    MudMax Gearhead

    Challengerin oviaukon tarrassa on noille renkaille kanssa toi 220kpa/32psi sekä eteen ja taakse. Sitä olen pitänyt edessä, takana (tosin ne on 315-leveät) vieläkin vähemmän.
    Mielestäni noi nykymuodin mukaiset (=energiansäästö päästötestiin) 3:n kilon paineet ovat hengenvaarallisia > pito on aivan olematonta erityisesti jossain ns. nimismiehen kiharalla, jota löytyy nykyisin ihan asfaltistakin.
    Ajonvakautus tietysti paikkaa renkaan(-kin) puutteita tiettyyn rajaan saakka.......
     

Kerro tästä muillekin!