-54 windsor

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja sleepercooler, 30.5.2019.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Imgurille ääni,kun kuvanjako ei nykyään enää toimi.
     
  2. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Latasin ton äpin, mut mistä valikosta noita kuvia lisätään???? Pyörii vaan jotai videoita Ja kuvia ...
     
  3. Jos tarkoitat Imguria, niin mä oon käyttänyt sitä pöytäkoneella ja selaimella. En tiedä sen apista mitään.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kai ton kuvan saa tuolta napattua helpomminkin,mä siis painan browse ja valkkaan kuvan ja klikkaan kuvan päältä sen osoitteen.

    Äpp?en oo kännykällä kokeillut..
     
  5. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    OK, tätä vähän tuuminkin;)
     
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Aijaa.com on hyvin samankaltainen kuvanjako.fi:n kanssa. Sieltä ite liitän nykyään kuvat :)
     
    Gary Grand, isalmela ja sleepercooler tykkäävät tästä.
  7. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Tosiaan venttiilit näyttäis olevan päällisin puolin kunnossa, mutta totuus paljastuu vasta kun on putsattu.

    Nokka, nostajat, jouset ja retkut seuraavaksi pois.....
     
    ImpJay, Gary Grand, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. isalmela

    isalmela Gearhead

    No nyt rupesi kuvat näkymään hyvä homma :)
     
  9. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Hetken se otti:D
     
  10. Onko tuossa noi ruostejutut vain imuventteileissä vai eikö siinä ole mitään logiikkaa?
     
  11. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Olikohan 2,4ja 5 imuventtiilit jumissa ja juurin ruosteessa. .. Onkohan päässyt päässyt vettä sisään????

    Tälläi oli venttiilit kun otin kannen pois
    [​IMG]
     
  12. Tuota samaa itsekin mietin. Nyt on hyvä syy hiukan porttailla..;) Tässä kuva Fordin lätyskästä:

    [​IMG]
     
  13. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

  14. Onkos täällä edistystä?
     
  15. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    No jo on kun kolmen viikon viiveellä kysytää edistymistä... Onneks mul ei oo rojektitopikkia, siihe ei o tullu koskettuakaan yli puoleen vuoteen, no eipä nuo kansanautot ketää kiinnostaska... Ihan vaan välikevennyksenä tähän.....
     
  16. No kyllä mä mietin pari kertaa, että kehtaako kysyä..Tämä projekti on kyllä sen verran kiehtova, että en voinut itselleni mitään. Mutta kyllä mua ne kansanautotkin kiinnostaa, että kun Kalu saa projektitopikin pystyyn, niin kyselen sitten kuulumisia..
     
  17. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Joskus oli amerikan foorumilla aiheet autosta sekä erikseen motista. Sieltä opittujen sanojen mukaan, on tämäkin Windsori cool, awesome sekä badass
     
    Gary Grand ja sleepercooler tykkäävät tästä.
  18. Kuuluisiko tuossa näkyä kuvia?:confused:
     
    Gary Grand, sleepercooler ja jariha tykkäävät tästä.
  19. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    WTF?? Kyllä mulla ainakin kuvat näkyy...
     
  20. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    pikkukuvakkeet ja punaset henkselit päällä.
     
    jariha ja Camino'79 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!