Triumph Slant four - moottori jumissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jacka, 14.11.2019.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kyl pysyn vastedes erossa näistä vesipumpun irrottamisista kun näillä leveyspiireillä ne koneet kuulemma hajoo. varmaa ne suomen olosuhteet. Ja jos se moottori on muuten paloina niin suomessakin sen saanee irrottaa liukuvasaralla kun apuakseli on vapaana vai onko kokonaan irti.

    No ehkä sen verran voin sanoa että irrotti millä hyvänsä kannattaa varovasti alottaa, se pusla vesipumpun alta kuuluu vaihtaa ja pumppu ei välttämättä tule messinkipesineen sieltä ylös vaan pesä jää lohkoon.
     
    Harri S tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!