Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    RR hinnasta jääny yksi desimaali pois.
    Jos toimiva kone niin halvalla menee.
     
  2. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

  3. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Ihanko oman ilmotuksen bongasit? Miks tota kaupataan taxfreena kun näyttää olevan suomikilvissä? Ja johan se on todettu ettei tekniikanvaihdoilla voi pyytää kun tyhjän hylsyn+moottorin hinnan.
     
    Muokattu: 29.12.2019
  4. teddy99

    teddy99 Gearhead

  5. grantorino

    grantorino Gearhead

    palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    "kauan seisonut" lukee ilmoituksessa niin tiedä sitten onko enään paljoa rahoille vastinetta.
    -07 kun puolustusvoimat myivät panssarivaunuja niin osassahan oli just tollainen kone paikoillaan. Toki noita on tuotu länsi naapurista tänne pulling käyttöön.
     
  7. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Kyselin venäläisten V12 panssarikoneiden perään pari vuotta sitten, kun olisi kiinnostanut ostaa moinen, mutta kaikki loput koneet meni ulkomaille 4-6 tonnin hintaan vaikkeivat olleet edes täydellisiä.
    Reilu 10v sitten niitä sai satasilla.
    On totta että Meteorin osat ei käy Merliniin, jolloin pelkät osien hinnat hyppäis pilviin, mutta näillä on käyttäjänsä maailmalla.
    Jos tuo olisi lähempänä ostaisin pois.
     
  8. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Saattaa tuo kone olla ihan kunnossakin. Tunne myyjän jollain tapaa, pitkän linjan mobilisti ja omistaa kyllä paljon kaikkea mielenkiintoista ja erikoistakin tavaraa. Luulisin että nykyinen omistaja osaisi jotain tuon kunnosta kertoakin tarkemmin kun kyselisi.
     
  9. Larry

    Larry Double Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  10. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Terävästi hoksasit piilomainoksen ja hyvähän se on aina kerrata että auton arvo on vain tyhjä hylsy ja moottori.
     
  11. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Melkonen bongari. Perinteisesti Karpov on määritellyt noitten teknikkavaihtojen hinnan joten odotellaan hänen asiantuntevaa arviota. Edelleen odotan sitä että se myy omansa samaan rahaan mihin muitten romut arvioi
     
    Gary Grand, Inlinee ja Pertti K tykkäävät tästä.
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Facessa New Yorker projektia.
    John Martin C Body Mopar Parts Exchange
    43 min ·
    1971 Chrysler New Yorker with a 440 engine , 90k miles left out in a field , not sure about running condition. Complete car , very straight with exception of passenger door. 1 hr north of Fresno California , surface rust only $1995

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    ImpJay, 12345678910, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo perinteisin myöskin ottaa minut silmätikuksi vaikka nykyään olen aika taka-alalla suutani täällä aukomassa :D


    En nyt tällä hetkellä ole myymässä mitään mutta olen kyllä autoja myynyt uskotko?


    Jos nyt pihassa oleva 92 pitkähyttinen silverado varustein/sisustalla oleva syksyllä leimattu chevrolee pickup menis myyntiin niin 3200€ olis mun hinta ilmotuksessa. Toki se on vaan 4.3 v6 ja hyvin toimiva th700+käkikello.



    94 vuoden limited cherokee missä varusteet pelaa ja kaikki nelivedon muodot ilman sivuääniä ja tottakai leimattu syksyllä, 4.0+autom. Tästä varmaan haluisin 2500€



    Nyt voi esittää julkisesti kommentteja hinnasta!



    Syksyllä myin bonnevilleä vaan ei kukaan kommentoinut täällä kalliiksi? Tosin se kerkes nettiautossa kolme vai neljä päivää olla ennen myyntiä.
     
    musta pässi, palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  14. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Eikös se sun tonnin kutonen kasitettuna ollutkaan enää halpa? Toihnan on samoissa hinnoissa mihin oisin sen tekniikkavauhdon myyny?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jomman kumman muisti prakaa jos sun hintapyynti oli 3k. Mä muistan että se oli 4.5-5k....


    On myös ihmisiä jotka arvostaa varusteita ja sisustaa autossa.



    E: 4500 oli pyynti sulla juu ja w/t pohja. Noita w/t saa halvemmalla kun silveraadoja jos avaa vaikka nettiautoa....


    Jos mä sen kuuluisan tallin nurkka 305:sen pistän tohon omaan niin kyllä mä sen alle 4500 myyn.
     
    Muokattu: 1.1.2020
  16. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Sanoin monesti että pyynti ei ole myyntihinta ja että se on hinnoteltu yläkanttiin just sen takia kun vaihdossa tarjotaan kaikkea paskaa
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En ole ikinä ymmärtänyt miksi vaihtohinta ja käteishinta on eri.
     
    palontie, Pertti K, Marklin ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hyvähän se olis minunkin laittaa passat myyntiin 10k € ja sitten kun täällä taivastellaan hintaa niin olisin minä sen tonnilla myynyt :rolleyes:
     
  19. tapsah

    tapsah 2nd gear

    mutta olen kyllä autoja myynyt uskotko?




    myynyt ja uskotko sanojen väliin kuuluu laittaa pilkku tässä tapauksessa....
     
  20. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    On varmasti paljon mitä et ymmärrä. Sama hinnotteluperiaate se on liikkeissäkin. Katetta hintaan niin että vaihdokista voi paperilla antaa hyvän hyvityksen. 99% nettiautonkin paskoista on hinnoteltu yläkanttiin. En nää järkeä vaihtaa päittäin johonkin 2000 muoviautoon ihan vaan vaihtamisen ilosta koska siitäkin pitää päästä eroon.
     

Kerro tästä muillekin!