66 dart, muutos kasille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Apo78, 3.1.2020.

  1. Apo78

    Apo78 1st gear

    Moottorin korvallisia, pakosarjoja, jarru pääsylinteriä, kick down systeemiä, vaihdevivustoja jne jos jollain ylimääräisiä niin olisin kiinnostunut.
    Tarkoitus laittaa 318/727/83/4
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Lisää tuohon listaan vielä kasimallin centerlink... Saa nykyään uustuotantona, noin 350$ + kulut.

    Apparin puolen korvake löytyisi, muut osat tuli jo hyödynnettyä.
     
  3. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Eikös 6:sen palkki pidä vaihtaa 8:sin pelkkiin...
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    earlyssä muistaakseni sama palkki 6/8?
     
    sleepercooler tykkää tästä.
  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    Palkki on sama. Kuutosen centerlink käy jos laittaa 10mm korotusta moottorinkorvakoiden alle. Kaasupoljin tarvii muuttaa vaijerille vipujen sijaan.
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Sen jälkeen kardaanin kulmien kanssa askaretta/ laatikon takapään nosto, 727:lla kardaanitunnelin korotusta ja levitystä...
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Olisko pikkulohkon öljypohjassa muokkausvaraa? Ettei tarvitsisi sitä centerlinkkiä vaihtaa?
     

Kerro tästä muillekin!