Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Jos sulla ei näpit pala ilmasuuttimilla ni jotai pielessä.
     
    mikaa7146 tykkää tästä.
  2. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Hommaa vanha Sisu talviautoksi, hytissä on niin kuuma että, voit ajella vaikka alasti.
     
  3. 1320

    1320 Gearhead

    '74 Malibu ainakin pukkaa lämmintä sisälle siihen malliin ettei tarvii palella. Tämä vielä siitä huolimatta että tiivisteet on nähneet parhaat päivänsä. Ajelin tuossa syksyllä sateella lämppäri päällä ja aina kun pysähtyi niin ihmettelin että mikä ihme höyryää noin kovasti, niin vesipisarat höyrystyi tuulilasin ulkopinnalta pois kun lasi oli ihan tulikuuma.

    Tuulilasi ja sivulasit aukeaa tosi äkkiä jos ovat huurussa, takasivuikkunoissa ja takalasissa menee vähän pidempään (Farmari), mutta eipä tuo ole minua haitannut.

    Mulla ei ole nyt ajossa uudempia autoja, mutta kaverien uudemmissakaan kinnereissä ei oo kyllä tarvinnut palella.
     
    passerby, xarper ja mikaa7146 tykkäävät tästä.
  4. isalmela

    isalmela Gearhead

    Pahoittelut ot.

    "Silkkiperseily", hieno sana jonka otan kyllä heti käyttöön! Minä ainakin ilmoittaudun heti, jos silkkipersekerho perustetaan ;) Olen pitänyt omia autovalintojani (77 Lincoln ja VAG katumaasturi) mukavuudenhaluisina, mutta kyllä silkkiperse kuulostaa komeammalta :cool:

    Miettikääpä miten komealta tuo näyttäisi esim. Lambi wc paperin myyntiedustajan käyntikortissa, silkkiperse N.N. :rolleyes:
     
    mikaa7146, rb, leivonharri ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    "Silkkiperseet CC"

    - ei mitään epämukavaa nahkaliiviä vaan vaikka kerhoverkkarit, joissa ei resori purista
     
    Jussi289, mikaa7146, simeoni ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    Rouvan bongaama viime viikolla...Kuopiossa. Buick. Keskustelu meni kotona jotenkin näin.

    -Arvaa minkä auton näin?kyseli rouva
    -No?minä
    -Buick.
    -Niin. mitä sitten?
    -Minä en tiennytkään että se on tehnyt sellaisia uuden auton näköisiä, että ne kaikki on niitä vanhoja?
    -on niitä ihan modernejakin.
    -no ei ole ainakaan uutena täällä myyty.... totesi rouva. Tarkempaa mallia ei osannut sanoa

    Kuopiossa tosiaa pyörii joku moderni buick 2000 luvulta. Sekin siis erottuu sen verran massasta että Rouva kiinnittää huomiota, vaikka nykyauto onkin.
     
  7. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Enclaveja on muutama uinut jälkituontina. Ihan kuin olisin joskus nettiautossa nähnyt myös Lacrossen.
     
    PetteriT tykkää tästä.
  8. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    se on tuollainen lacrosse tai lucernen näköinen...komia buickula joka kyllä siitä octaavia jonosta erottuu.
     
    mikaa7146, leivonharri ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Vedet ja öljyt pysyy omissa paikoissaan, vettä ei häviä eikä jäähdyttäjään tule painetta/pakokaasua, siinä on riittävästi syitä olla purkamatta toimivaa moottoria. Kuten jo taisin todeta niin mulla on pihassa uudehko käyttöauto, ja tuskin tolla rotiskolla talviautoilu muuttuu sen houkuttelevammaks vaikka lämppäristä tulis 200-asteista ilmaa:rotfl:

    Asiaan välillä, tänään liikenteessä valkoinen Peugeot 205 Rallye, parikymppinen tyttö ratissa, ei näyttänyt tyypilliseltä pököttiharrastajalta (miltä ne sitten näyttääkään)
     
    isalmela tykkää tästä.
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään Stadissa bongattu yksilö vasta matkalla palautuspisteeseen ...
    [​IMG]
     
    miguelo, Gary Grand, esmi ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    200 asteinen ilma kuulostaa jo aatun virityksiltä :D häkää kaupanpäällisiksi
     
  12. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Lahjoita tänne yksi epä-Mopar, niin mä sulle Aatun virityksen näytän. :p
     
    Muokattu: 9.1.2020
  13. esmi

    esmi Gearhead

    Tänään, mustan Mustangin ja punaisen pitkäkatto Pontiacin Lahdessa!.
     
  14. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Idiootteja bongasin tietoliikenteessä eilen ja varsinkin tänään.

    E. bongasin vielä tänäänkin samoja.. mikkishiirelläkin näemmä menny sinappia silmiin:p
     
    Muokattu: 10.1.2020
    Pertti K, Gary Grand ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  15. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Monta neljä nollaa edes ja yks ratin takana tuli liikenteessä vastaan :eek:
     
  16. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Bongasin monta hidasta Audia, uskoivat että Ford kulkee kovempaa!
     
  17. esmi

    esmi Gearhead

    Kohta alinopeudesta sakot!
     
    duel ja mikaa7146 tykkäävät tästä.
  18. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    [​IMG]

    Tänä aamuna Jyväskylän romppeiden välittömässä läheisyydessä. Onkos tämä se Manhan rodi?
     
    isalmela, 12345678910 ja redneck1 tykkäävät tästä.
  19. manha

    manha Gearhead

    Jep,pers´aukisena ei ole varaa uudempiin,joten ajellaan nämä vanhukset ensin loppuun...
     
    ImpJay, miguelo, Dataviilaaja ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Larry

    Larry Double Gearhead

    ^Aamuhämärissä sama bongaus samassa paikassa.
     

Kerro tästä muillekin!