Blacklist Buick Goes To America!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 30.9.2019.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Jep, OD ei nyt ole ehkä se oikea paikka mihin tehdä jotain julkista yhteenvetoa kuka maksoi mitäkin vuonna 2017. Tietäjille kuitenkin vielä tiedoksi, et mä sanoin silloin Jykälle, et hoidan ulkopuolisella tekijällä ja maalarilla VIPin kyljet kuntoon kaverilla joka oli mulle velkaa(olin jo sopinut tämän homman alustavasti, heti tapaturman tapahduttua), mut Jykä sanoi et ei tartte et se tekee kyljet ite, Tän enempää tätä on turha veivaa täällä, tuttuja naamoja kaikki joilla on toistemme puhelinnumerot eli puhelin kouraan ja soittoa tännepäin jos jotain jäi vielä epäselväksi ni ei tartte selän takana kyräillä.

    Otetaan positiivinen katse tulevaisuuteen ja jatketaan projekteja jokainen tahollaan hymyssä suin.
     
    Volvo_5.7 tykkää tästä.
  2. Positiivista uutista paukkuu myös Blacklist Buickin moottorin osalta!

    Blacklist Buickin tuleva Brodix-moottori tehdään yhteistyössä Steve Morris Enginesin kanssa: https://www.stevemorrisengines.com/
    Moottori speksataan heidän toimesta, mm. SME-kustom nokka-akselilla ja männillä, sekä muilla heidän osilla. Itse moottorin kasaus hoidetaan Suomessa.

    [​IMG]


    Kaikki osat ovat jo työn alla ja nyt vain toivotaan, ettei niiden odottelussa mene koko talvea.
     
    sbc350, Rotten, FuryIII '71 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Eipä tosta fyrkka puolesta väännetä sen enempää.Kaksi mielipidettä,molemmat on kai oikeessa omasta mielestään.Se siitä.
     
  4. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Ei,vaan mister Doris.
     
  5. darpen

    darpen Gearhead

    Draamaa saatu jo ennen kuin auto on valmis ja rahdattu jenkkeihin.:)
    Aina jaksaa naurattaa kun asianosaiset on keskenään ok ja sit sivusta huudellaan että on tapahtunut vääryyttä.
     
  6. Valmista Discover Channel-kamaa, kameramiehet vain uupuu. :)

    Tänään oli vielä viimeisiä purkujuttuja ennen kaaripajalle auton siirtoa.
     
  7. Uuteen ruiskumottiin saapui Wilson Manifolds throttle body.

    [​IMG]
     
  8. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mähän tiedän molemmat kundit.Vippi on meidän tallissa,ollut n.viimeset 10 vuotta.Luotto Jykään 150 %.Kannattaa Darpenin keskittyä olennaiseen,ehkä masturbointiin.
     
  9. darpen

    darpen Gearhead

    No niin, pyhät ohi ja taas saa olla töissä. Palstallakin on näköjään ollut hauskaa.
    Silloin kun lähtään tohon "etsä tiiä kenet mä tunnen" niin ei pitäis jatkaa juttua...mutta...
    Sulta nyt vähän hävis toi mun pointti, mutta onneks ainakin toinen asianomainen ymmärsi vitsin.
    Eli jos annetaan miesten keskenään hoitaa noi rahahommat ja jätetään ne täältä julkisesta keskustelusta pois? Ja jos/kun ahdistaa muiden asiat, niin otat puhelimen kouraan ja soitat ihmisille, kuten sinua on kehotettu aiemmin tekemään. Mun ot loppuu tässä ketjussa tähän.

    Menninkäis-elokuvista tutulla Lasse Mårtenssonilla on muuten hyvä vinkki tohon sun mainitsemaan asiaan
    [​IMG]
     
  10. Next Step.

    Buick siirtynyt vihdoin kaaripajalle Hellman Racingin tiloihin.
    Autolle tehty oma jigi sitä varten.
    [​IMG]
     
    TN, faffeli ja GS tykkäävät tästä.
  11. [​IMG]
    [​IMG]

    Buickin kannet linjattuna lohkoon, Revision Tech OY:n Mikko Aholan toimesta.
    Seuraavaksi vuorossa urien piirtäminen "hoopseille" kanteen ja lohkoon
     
  12. [​IMG]
     
    TN, Seevu, tooke ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. Eilen oltiin jännän äärellä kun piti yrittää olla maailman laajuisesti tosi nopea.
    Tämän vuoden Drag Week paikat(400kpl) myytiin ennätysajassa loppuun. Viime vuonna ennätysaika oli 5 minuuttia, nyt se oli loppuunmyyty 4 minuutissa ja 15 sekunnissa.

    Eli DW-kisaaminen alkoi tavallaan jo heti eilen, onneksi meillä oli reaktiot kunnossa ja pääsimme suoraan listoille mukaan.

    [​IMG]
     
    fennia, TwistOla, JYR ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. maxvo2, TN, ET1121 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Se on näemmä kotopuolen hommat menneet raikkaasti eteenpäin tälläkin sektorilla. Nyt kylässä laitetaan Buickiin turboa ja Amerikan reissua varten...

    -80 luvun alussa ko. kylässä oli neljä Ameriikan autoa. Aaltosen Antin -65 4d tolppa vyry I , Pullisen Maukan 2d tolppa ChevyII , Turusen veljesten AMC Javelin ja mun 2d tolppa Waldo.:D

    Tää kommentti on ihan positiivista tsemppiä reissuanne varten!
     
    Herje, jknR, Mikkis ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    >Toivottavasti Corona ei tee haittaa tälle reissulle....
     
  17. Jep, sitä ei tässä vaiheessa tiedä vielä kukaan miten hommat etenee, mutta auton rakentaminen jatkuu kuitenkin ihan suunnitelman mukaan. :odwink:
     
    MIAMIDRAGRACING, camaro78 ja pe-le tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!