RIP OD -miitti, Kevät 2020

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja xarper, 9.1.2020.

  1. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    No mitä ykssarvisen hevon työntötankoa tää nyt meinaa??? Mä oon nyt pudonnut kyydistä sikalan mutkassa mut ei se nyt niin hämmästyttävää oo, mut tää juttu vähä (porilaisittain tarkottaa PALJON) hämmästytti??? TÄH?
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

  3. xarper

    xarper Gearhead

    Mikäs tässä hämmästyttää?
     
  4. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Hyvä juttu. Minä pääsen tulemaan :p
     
    xarper tykkää tästä.
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Ja minä pääsen Gumball :D
    Onneks ei vastannu kaupungilla kukaan useista yhteydenotoista huolimatta...
     
    0rs0n tykkää tästä.
  6. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Kaupunki möi tuon Kukkaroniemen leirikeskuksen pari vuotta sitten ja se on nykyään jonkun yksityisasumuksena. Harmillista, koska sehän oli kaikin puolin mainio paikka kaikenlaisiin miitingeihin. Mutta olisihan se kiva, että silti vastaisivat kyselyihin - tai poistaisivat vanhat tiedot sivuilta..
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Ekalla puhelulla kyllä sanovat että yhdistää henkilölle joka hoitaa vuokrauksen eli kyllä se on vuokrattavissa vielä?
    Ei saanut kiinni ja sano että jättää soittopyynnön mutta ei sieltä koskaan kuulunut mitään, yhtä tyhjä arpa oli sähköpostikin.
     
  8. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Me sitä yleensä vuokrattiin talkooporukan majoitukseen aina kun vaan onnistuttiin saamaan se oikealle viikonlopulle, mutta kaupunki möi sen toissavuonna eikä se ole sen jälkeen ollut ainakaan kaupungilta vuokrattavissa, käsittääkseni ei kyllä muualtakaan. Toki vielä viime vuonna sen esite kummitteli vielä kaupungin nettisivuilla. Ilmeisesti puhelinvaihteessakin ollaan ajan tasalla...

    Mutta toihan on toi Kukkaroniemen Mökki mainio paikka sekin ja vieläpä jenkkiautoharrastajien pyörittämä.
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

Kerro tästä muillekin!