Gear Vendor

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Poni -69, 4.10.2013.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    varmaan saakin mut mulle tuo toimi toivotusti oli 3.50 ruuvi ja 2400rpm turbiini ja 632:n isolohko sillon.
     
  2. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  3. 440

    440 Gearhead

  4. studio57

    studio57 Gearhead

  5. 440

    440 Gearhead

    8) Vilkas mielikuvitus kavereitten kiusaksi.. :D
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    mut pitää nuot kuitenkin etsiä, pelkkä mielikuvitus ei riitä ;)
     
  7. 440

    440 Gearhead

    8) Kumpaa Jannea tarkoitat..mua vai Uskalia..https://www.youtube.com/watch?v=4JaHETPKU54 Tolppista vai https://www.youtube.com/watch?v=kTOfKYUhcEg Pilkkijää :poff:
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    samaa mitä millä on mäkihyppääjän sukunimi :) oli muuten vakuuttavaa menoa noilla molemmilla videoilla !!
     
  9. 440

    440 Gearhead

  10. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Kuinka on vuodet kohdelleet Vendoreita, ovatko kestäneet?
    Ite arvon tämän aparaatin ja prepatun th700 välillä matkavessaan th400 jatkeeksi... Vendorilta vastasivat ettei 7satanen tule kestämään, pitäis tehdä valinta 4L80 väliltä. Toki varmasti myyntipuhettakin, mutta onko iso osa totuutta mukana?
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Aika "yllättävä" vastaus vendorilta. 700 toosasella 2500K pikupilla on kiskottu vuosia isoja traikkuja ja venekärryjä, kokonaispaino ~7tonnia ilman sen kummempia murheita. Koneessa suurin 2-mäntäinen marinepumppu 1.5bar maksimiahdolla. Pari turbiinia meni aluksi kun staattori ei kestäny kiihdytystä mutta siihenkin löyty lääke. Tais kerran olla ~10 000kiloo punttina kun otettiin motarille hajonnu vani hinaukseen :lol: .
    [​IMG]
     
    jarona tykkää tästä.
  12. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Aika pommin varmoilta murikoilta vaikuttaa, ei pahaa sanottavaa muuta kuin hinnan puolesta. Mulle sanottiin aikoinaan noita kysellessä, et yleensä kyllä hajoaa ekaks askit ennen kuin itse GV.
    Aika hyvin ovat Gear Vendorin jengi mukana myös tuolla Drag Week-kuvioissa vuodesta toiseen, joten uskon et sitä kautta löytyy myös näkemystä asioihin...
     
  13. Miulla ollu ahdetun 502 jatkeena 400 ja siinä GV , hyvin on kestänyt , kanuunkuulassa suli 400 mut gearvendor ei ollu moksiskaan. On sillä kohta 85-90 tonnia ajettu.
     
  14. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Hieno kuulla. Noilla kilsoilla se onki sit jo maksanut itsensä takasin ja säästänytkin... taitaa mennä hankintaan.
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Helpompiparempi olis vaan 4L80E?
     
  16. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ei vaan tainnu niihin aikoihin olla joka liiterissä 8kymppisiä lojumassa kun axel on tuon projektin lyöny nippuun
     
  17. xarper

    xarper Gearhead

    Niin mutta nykyään.
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ei pidä ruveta ehjää korjaamaan.

    Mimmosessa vekottimessa Axelilla on 502 ahdettuna ja ylivaihteella?
     
  19. Siihen aikaa ei tommosta lootaa ollu keksittykkään. Nyt vois olla järkevämpi mutta tehonkestoa on vaikee saaha tolle tasolle , 400 palaminen johtui liian pienestä jäähystä kun mentiin 1000km "pultti pohjassa"
    Rodissa toi tekniikka kii.
     
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Eiköhän tommonen 4L80E kestä mitä vaan ja mukava käyttääkin ku 4 pykälää ja lukkoturbiini?
    Tai näin ainaskin toivon, 60E ei taida kestää mitään ni sen takia otin ton 80E ton LM7 perään Satelliteen kans ite.
     

Kerro tästä muillekin!