maasturi hakusessa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja yadong, 19.9.2015.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Riippuu ajosta, onko asvaltilla, tai edes tiellä....

    Jatkakaa.
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No jokatapauksessa mun kommentit koskee ehjää ja muokkaamatonta jakolaatikkoa.
     
  3. marko84

    marko84 2nd gear

    Ite hommasin 2.8td GR Patrollin.
    7"korotuksien ja 35" renkaiden jälkeen menee pahassakin maastossa hyvin.
    Kierrejouset joka nurkassa antaa normi ajossakinhyvän kyydin verrattuna lehtijousitettuihin.
    [​IMG]

    Videolla ei oikeen miltään näytä, mut pari:


    Loppu videon jumistakin päästiin vinsdin avulla:
     
    Muokattu: 13.12.2019
    isalmela tykkää tästä.
  4. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Valintatehtävä jeepeistäymmärtäville, kumman jepun ostasitte ja kui, zj vai wj? Bensakoneella, ei oikeestaan oovälii että onko maamoottori 4.0vai jotain näitä veemallisia.

    Kakkosauton virkaa tulee toimittamaa maastoajoihin, ei mitää offailuu oo tiedos mutta hiuka rakenteluu, puskurit ja pohjapanssarit ja korotukset ja koetetaa pysyy pääasias tiän pualella. Kilsoja vuodes naurettavat 3-5 tuhatta ni aivan sama mitä se juo

    Jompi kumpi jepe pitäs laittaa mutta ei osaa päättää kumpiseny olis, onko jotain käytännön syytä joka helpottas valintaa? Onko jompaa kumpaa mallii osia saatavana helpommi/halvemmalla? Onko toine jotenki varmempi? Jakolaatikko ja vetosuhde vissii niis sama, siis jos puhutaa 96-01 mallien zj ja wj
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tossa vehkeessä oli vain vähän ehjää ja muokkaamatonta muutenkaan, joten en tiedä tuostakaan.
    Se oli tämä kampe:
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 3.2.2020
    malvasto tykkää tästä.
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No nyt on peli. Toi vetää varmaan kaikilla neljällä vaikkei olis edes kone käynnissä.
     
  7. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mä ostin vuosia sitten ton kyseisen traildusterin voutin huutokaupasta, oli eturengas irronnut navan kanssa.
    Mun aikana tossa oli jakoloota missä oli takaveto nopea neliveto ja hidas neliveto eikä mitää keskitasaus pyörästöä. Takana oli joku palalukko ja edessä eatonin sähköllä toimiva lukko jonka purin tosta pois ja se meni mun kaverin autoon. Akselit tai olla edessä d44 ja takana cryslerin 9varttinen?keulalla piti olla joku virimoottori mikä maalattu oranssiksi, Korjasin ton ajokuntoon ja hetken ajelin ympyrää ja myin jonnekin askolan/Porvoo suuntaan silloin.
     
    viikinki75 ja Volvo_5.7 tykkäävät tästä.
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tiesinkin, että täällä on auton omistajia ennen, ja varmaan jälkeenkin. Varmaan sun jälkeen oleva saattaa kirjoitella täällä? Mulle tuli sen jälkeen. Eli hain sieltä Askolasta.

    Mitä myöhempiä myynti-ilmoituksia katellut, niin huonompaan suuntaan on koko ajan ollut menossa.
     
    Muokattu: 5.2.2020
  9. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mun valinta olisi vuosimallin 1998 ZJ 5.9 koneella.
    Murisee mukavasti ja kulkee huomattavasti paremmin kuin 5.2, 4,0 versiosta puhumattakaan.

    Näköjään ihan arvossaan vielä...
    https://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/10869571
     
    rane58 tykkää tästä.
  10. Dart67

    Dart67 1st gear

    Jos auto on vielä hakusessa, meidän -95 ZJ etsii uutta kotia. Laittaisin sen itse kuntoon, mutta nuo samperin lääkärit ovat eri mieltä. Ollut meillä käyttöpelinä rouvalla pari vuotta ja nyt joudutaan luopumaan. Katsastettu, mutta pientä puuhastelua tiedossa. Lisätiedot:
    https://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/11868765
     

Kerro tästä muillekin!