LT1 tiivisteet ja pultit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja viikinki75, 29.11.2018.

  1. Kruunusaari

    Kruunusaari 2nd gear

    Paranee vaan, jatkossa käytän itsekin tuota valmiiksi maksettua tullia niin helpottuu vielä sekin.
    Jep se toinen paketti oli mun pöydällä odottamassa kun menin tänään duuniin. Ja siellä sisällä uusi jääkaappi mangeetti mallia 900 Saab!

    Koskas Viikinki käydään vaikka lounaalla niin saat samalla tilatut kamat.
    Jos ensviikolla joku päivä?
     
    Karpov ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Hieno homma!
    Jep, soittele sitten.
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Nyt on Corvette vihdoin käynyt ekan kerran pitkään aikaan.
    Tilattu tiivistesarja oli väärä.

    Kyseinen sarja sopii kaikkiin muihin LT1 koneisiin, PAITSI Corvetteen.
    Tulipa tämäkin todettua. Myöskin US-Partsin avustuksella huomattiin tämä, kun joitakin oikeita olin sieltä hakemassa.
     
    Muokattu: 2.2.2020
    Kruunusaari tykkää tästä.
  4. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    No onpas ollut pitkäkestoinen projekti..
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    No näin pääsi käymään.:)
     
  6. Kruunusaari

    Kruunusaari 2nd gear

    Voi Perhana vai oli kuitenkin väärä sarja:odroll: Mikä niissä oli erona?
    Nyt äkkiä jollekin myymään tavalliseen LT koneeseen tiivisteitä, kuka tarvii??
     
  7. Kruunusaari

    Kruunusaari 2nd gear

    Eli siinä on nuo alumiinikannet vai? En Rock autostakaan eri malleista saanut mitään eroa selville.


    "The LT1 has a cast iron cylinder block with aluminum heads in the
    Corvette, Camaro and Firebird applications, but cast iron heads on the
    Buick, Caprice, Cadillac and Impala models. The Corvette block also has
    stronger four-bolt main caps while the rest have two-bolt mains. Both
    blocks have the same 10125327 casting number."
     
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tottakai alumiinikannet, mutta reijät isompia, ym. Niitä pystyi soveltamaan, mutta isoimmaksi haasteeksi yllättäen ilmentyi pakosarjan tiivisteet. Sarjassa mukana tulleet käyvät kaikkiin muihin, paitsi Corvcetteen, jossa on aivan erilaiset. Eikä löytynyt us-partsiltakaan, ja siellä selvisikin, että Corvette on ainoa, johon sarjan osat ei sovi.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Oikeastaan koko täydellisestä sarjasta ei käytetty, kun kannen tiivisteet, imusarjan tiivisteet? Jopa venttiilikopan tiivisteetkin oli erilaiset, mitä muissa.
    Palaan asiaan myöhemmin, kun selviää tarkemmin.

    Ja tämän vajaan tiivistesarjan saa tosiaan ostaa pois.
     
  10. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Mitäs tiivisteitä siinä on vielä jäljellä?
     
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kaikki muut.:)
     

Kerro tästä muillekin!