Th350c ja Transgo SK350 shift kit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja vwg4, 22.2.2020.

  1. vwg4

    vwg4 1st gear

    https://transgo.com/product-details/sk-350/
    "
    Corrects/Prevents/Reduces:

    • Falls out of high when hot
    • 3rd clutch failure
    • Soft, late shifts
    • Cross leaks"

    ShifKittiä valitessa tuosta "3rd clutch failure" tulkitsin jotta tämä tekee ns. Dual Feedin.

    Kuitenkin kun th350c(lockup) laatikko on kyseessä, asennusohje käskee käyttää originaaleja valvebody tiivisteitä ja originaali metallilevyä(porattuna). Eli mukana ei tule metallilevy/tiivisteet kuin non-lockup laatikolle.

    Kysymys nyt kuuluu, tekeekö tuo pelkkä reikien suurentaminen Dual feedin?

    Oma käsitys on että ei, ainoastaan lisää virtausta (ja laskee painetta) noissa kohdissa. Mut?

    (lisäksi "for firmer shifts" ohje käskee ostaa transgo 1-2 reprogramming kit:n. Molemmat lockup/non-lockup.)
     
  2. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Vastaus kuuluu: ei tee.

    Tossa 1-2 kitissä tulee sellainen välilevy joka yhdistää kanavat. Jos loota on osina, niin dual feedin voi tehdä "sisäisesti".
     
  3. vwg4

    vwg4 1st gear

    Jep. Atomeina on, osat pestynä odottaa kasausta.
    Pitää tehä tuo dual feed sisäisesti. (vaikka sitä koitin alunperin välttää)

    Mites sit toi shiftkit, jouset plus poraukset. Sotkeeko sisäinen dual feed ja shiftkit toisiaan?
     

Kerro tästä muillekin!