Älkää vaan suunnitelko näitä LSx moottoreita käyttävänne!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja BRC1, 7.1.2009.

  1. Mikey_

    Mikey_ 3rd gear

    Anza ja xarper tykkäävät tästä.
  2. Keme

    Keme Gearhead

  3. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

  4. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Hianosti kestää 8240 rpm vakio alakerta.

    Kovin monella muulla tuskin kestää, mutta se on eri tarinan aihe se.
     
  5. Keme

    Keme Gearhead

    Juuu, tuskin.
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    LS imusarja tohon ooppeliin niin ei tulis kuin laturi läpi konepellistä.
     
  7. Mikey_

    Mikey_ 3rd gear

    Vähän joutuu askartelemaan matalan imusarjan kanssa, jos trukki-apulaitteet käytössä.
    Ylävesiletkun lähdön ja remmin välipyörän joutuu siirteleen. Itse siirsin laturia myös vähän, niin mahtuu kaikki konepelllin alle.
     
    Muokattu: 2.3.2020
  8. Keme

    Keme Gearhead

    Totta, olis se nippanappa mahtunut pellin alle, kun LS imari on 0.33 tölkin verran matalampi. Alunperin tätä konetta ei pitänyt pistää tähän koriin, ni ny kävi näin.

    https://www.instagram.com/p/B81nSphnMfZ/
     
  9. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mul on ls1 blazerissa ja siihen imusarjan päälle mahtuu 5l olutpönttö ja pelti mahtuu kiinni..! :rotfl:
     
    Gary Grand ja Keme tykkäävät tästä.
  10. Keme

    Keme Gearhead

    Toisilla on helpompaa kuin toisilla :D
     
  11. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Emmä ny tiiä, mulla tarvii helvetinmoiset ahdinpaketit tai hi-ramit välijäähyllä, että sais romut läpi konepellistä kun toisilla se onnistuu vakiokamoilla!
     
  12. xarper

    xarper Gearhead

  13. xarper

    xarper Gearhead

     
    Roc tykkää tästä.
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Noita videoita on kiva katsoa. Mutta olisi hauska nähdä myös vanhempia motteja turbotettuna. Moparin 383/400 tai joku 70luvun puolivälin asuntoauto 440 2/4bbl, mitä ne kestää kun vähän viilailee männänrenkaita väljemmiksi yms.
    Ja se että noi LS motit on jenkeissä 200-300$, mitä ne on suomessa? 2-3k euroa?
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Taitaa parintonnin kantturoilla olla noi 5.3 koekäytettynä, 2500€ taitaa olla aika yleinen tommoselle "johtosarja silputtuna ja koekäytettynä".
     
  16. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Kesällähä se nähää mitä Xarperin lössykkä paukuttaa shining within moparia vasten..
     
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    En sano että LS on huono, se on nähty että se kestää ahtoja. Sama kuin VW Vr6 2.8-2.9 12v koneet kestää 500-600hp bensalla ja 600-750hp E85.
    Enemmän kiinnostaisi noi vanhusten koneet koska niistä ei löydy paljon tietoa, muutakuin et Moparin isolohkot hajoaa 700hp kohdalla yms
     
  18. Käykö Käkkylän koneella varustettu asuntoauto...

    [​IMG]
     
    Seevu, xarper ja Diktaattori tykkäävät tästä.
  19. xarper

    xarper Gearhead

    Toinen on kilpa-auto ja toinen daily driver? :rotfl:
     
  20. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Jaa alat vetää nyt jo ite hommaa puihi, ullatuuus...
     
    simeoni, Slant Sickness ja artsiracing tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!