Cadillac 500 cid "optimointi"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Silvarello, 27.12.2017.

  1. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Noniin saatana! Kuusi oikean kokoista ja kaksi liian isoa nostajaa! Vitun RockAuto!
     
  2. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Comp 869-16... Oisko us partsissa hyllyssä.? Tais olla jottai 120 e pari vuotta sitten. Sama kun Buickissa 350-455
     
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

  4. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Eihän jollekkin oo jääny uutta"vakio" nokkapakettia 500:een,myytäväks?
     
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Mulla on tuo aika mieto tuossa. Kesän käytetty. Nostajat järjestyksessä. Menee siis heittämällä ilman kikkailuja.
     
  6. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Ja asiaan: [​IMG]
     
    LPV, Buick55, Herje ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  8. Näin nokkapelti on saabisti..;)

    [​IMG]
     
  9. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    eli kyse on performancesta?
     
  10. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Tuo konepelti taitaa olla kusilaituaki kuvasta päätellen?
     
  11. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Asiaan taas ;) Onko joku tukkinut imarin pakokaasulämmityksen reiät? Miten ootte tilkinneet? Mä ajattelin vanhasta tiivistekaukalosta leikata palat ja liimata uuden tiivisteen reikiin. Laiskottaa.. ei viittis. Oisko helpompi konsti?
     
  12. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Jenkeissä ovat tehny kaikkea foliolla täyttämisestä kaljatölkistä leikattuihin metallilätkiin, tai kansiin hakattu valurautamöykyt tukkimaan aukot.

    Ite valitsin helpon konstin. Hitsautin ne umpeen.
     
    Seevu tykkää tästä.
  13. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Nii juu.. toi tölkkihän olis helppo ratkaisu. Paksuuskaan ei tunnu missään. Thänks.
     
  14. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Kuuma paikka.
    Kaljatölkki ei kestä siellä. Sulaa reikä.
    Tulppasin kanavat kerran jonkin näkösellä messinki shimmilevyillä. Paksuus 0.2 Löysin työpaikan metalliroskiksesta, niin en ole aivan varma materiaalista. Kahden kesän jälkeen vaihdoin imarin, oli palanut reiät niihin.

    Saisko imusarjaan viriteltyä jotain?
     
  15. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Sementtiä?
     
  16. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Termotechiä pakoputkipaskan kanssa tiukkaan sullottuna.
     
    Slant Sickness tykkää tästä.
  17. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Meni jo tölkinpalat. Viime kesänä ei ollu mitään, niin palakoot sitte pois. Pois en kaiva :D

    [​IMG]
     
    Buick55 tykkää tästä.
  18. On kyllä pirun komee mylly..Mahtuuko tuo Chevyn pellin alle ilman laikkaa, sinnehän se oli menossa?
     
    Seevu tykkää tästä.
  19. LPV

    LPV 3rd gear

    Pontiacin koneen samaan kohtaan suositeltiin max perf. Kirjassa 0.5mm tms. Välyspeltiä, on ihan teräspeltiä saa esim. 50mm leveänä. Työkalu, laakeri tms. Liikkeissä myydään.
     
  20. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kiitos.

    Eiköhän se mahdu, kun sieltä on pois otettu :D

    Sain halvalla hiukan huonomman konepellin ja laitoin siihen pulkan päälle, että tuo K&N mahtuu.

    [​IMG]

    Katsotaan tuleeko jossain vaiheessa vielä SuperSuckeriksi kairattu spaceri ruiskun alle..

    [​IMG]

    Tuskin, muuten pitää reikä tehdä myös scooppiin :D
     
    max ja Inlinee tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!