Ihmeellisintä, mitä on tarjottu vaihdossa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja viikinki75, 12.5.2020.

Tags:
  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Myynti-ilmoitukseen yleensä tulee vaikka ja minkälaista tarjousta vaihdossa. mikä on teidän ihmeellisin vaihdokki?
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. BBLate

    BBLate 1st gear

    Volvoon tarjottiin joskus kerrostalokämppää toiselt puolelt suomea.
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Osaketta on mulle myös tarjottu aikoinaan jostain ylempää suomea. En muista mistä.
     
  4. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    En minä taida vaihtaa kun en oikein noista kerrostaloista....
    Enkä minä edes osaa ajaa sinne...siis sinne paikkaan missä nyt sanoit sen asunnon olevankaan siellä Helsingissä...se "Kaivo puisto"...tai joku?


    ;)
     
    Jori85, BBLate, Mikkis ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tauluja yms taidetta. Ei tullut kauppoja.
     
  6. H.P.

    H.P. 1st gear

    Mm. Itämaista mattoa on tarjottu.
     
    Seevu ja BBLate tykkäävät tästä.
  7. BBLate

    BBLate 1st gear

    Joo, pariin autoon mitä myynyt niin tullut tekstiviestiä, autoihin hurahtaneelta taiteenkeräilijältä.
     
  8. vekku

    vekku 2nd gear

    Aikanaa kauppasin isännän vanhaa peräkärryä. Paikallinen hammasteknikko tuli kaupoille ja kysy vaihtoa tekohampaisiin, olin silloin n.25v ja hampaat suussa.
     
    BBLate, onoff road, sleepercooler ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Itse olen useamman kerran kauppoja hieronut herra Jakolan kanssa. Ei ole kauppoihin päästy, vaikka joskus oli lähellä, kun lupasi mun rakkaasta harrasteautostani taulun maalata mukaan kauppaan. Taisin itse miettiä liian kauan, ja oli saanut kaupan muualta. Kyseessä auto + taulu vaihto autooni.
     
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Joskus tarjottiin peräkärryn kokoista kompuraa. Lukihan mulla, että kaikkea mielenkiintoista ja erikoista saa tarjota. Toi ei kuitenkaan ollut se, mitä hain.


    Panttaan vielä omaa erikoisinta.
     
    Muokattu: 12.5.2020
  11. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Sata kpl lippalakkeja olis haluttu vaihtaa Renault Kangooseen.:)
     
    Dataviilaaja, sleepercooler, Seevu ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Jotain asunto-osaketta mullekin on joskus tarjottu. Joltain muuttotappiopaikkakunnalta... o_O
     
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Noh, laitan nyt tähän sen mun erikoisimman. Lentokone! Perus potkurimoottorinen lentokone päittäin mun autoon.
    Harkitsin kyllä vaihtoa, koska olisihan se nyt saakelin hienoa omistaa oma lentokone.
    Kaverin pellolle sen olisin saanut parkkiin, ja siinä olisi ollut kiitorataakin.
    MUTTA, sitten tulin järkiini. Kuka sitä lentäisi? Korjauskustannukset varmaan aivan liian isot mulle. Ym. kustannukst, mitä en edes tiedä.

    Mutta näin jälkeenpäin mietittynä, olishan se ollut kokemus, vaikka rahareikä olisikin ollut.:)
     
    Dataviilaaja, BBLate, sleepercooler ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. plagu

    plagu Gearhead

    en nyt muista tarkaa määrää kun vuosia aikaa mutta luokkaa 150 000 kpl peltikattoruuveja.
     
    1purehell ja Peeaa tykkäävät tästä.
  15. arisaari

    arisaari 1st gear

    Mun Ford -34 tarjottiin luolaa vaihdossa vuonna 2014
     
    12345678910, Pande_K, menu* ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Niitä tauluja. Sit kesä mökkiä jkl:stä tarjottiin kuukaus kaks sit. Aterin sarjaa varmaan jotain hopeata.

    10000e eestä Viron viinaa. (Oli pakko hylätä tarjous). Ois lähteny henki muuten.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  17. max

    max Double Gearhead

    Itsehän sä tietty olisit lentokonetta lentänyt!
    Rohkeasti vaan häksätin radan päähän ja kaasu levälleen.
    Suomalainen mies osaa mitä vaan,hyvin siinä olisi käynyt!
     
    Dataviilaaja, autoilija, Lowry ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Luola alkaa jo olemaan sellanen, mitä ei monelle varmaan ole tarjottu.:D Ja vielä harvempi vaihtanut.:cool:
     
  19. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Yllättävin vaihdokki ollut ihan rahaa...
     
    BBLate, 63S88 ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Eikös vähän näin joku aika sitten käynytkin? Mekaanikon, tms? piti siirtää lentokone ajamalla paikasta toiseen siellä kentällä. Oli päättänyt jostain syystä lähteä lentoon. Ei vaan osannut lentää, saati laskeutua. Radiopuhelimen välityksellä ohjeita annettiin, ja laskeutui kunnialla. Tiedä sitten, kuinka totta tuo oli, mutta videon näin tapahtumasta. Kyllä siinä pitää perusjutut olla hanskassa, vaikka ei lentäjä olisikaan.

    Olisihan se kiva ollut vaikka ihan siinä pellollä pörräillä. Olisihan sitä pitänyt ainakin kokeilla vähän irti pinnasta.:)

    Noh, en kuitenkaan mikään kroisos ole, niin taisi olla liian kallis leluksi.
    Jos ei olisi ollut rahasta kiinni, niin ilman muuta olisin vaihtanut.
     
    Muokattu: 13.5.2020

Kerro tästä muillekin!