Pakosarjat c1500

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jenkki Jesse, 20.5.2020.

  1. Jenkki Jesse

    Jenkki Jesse 1st gear

    Moro!

    Ongelmia löytää sopivat pakosarjat 454 isolohko swappiin -88 vuoden c1500:seen. Onko kenelläkän vinkkejä millaisia lähteä hakemaan ja mistä.. Us-Partsilta ostin vähän aikaa sitten, mutta osoittautuikin vääriksi. Toivoisin mahdollisesti shorty-mallia asennuksen helppouden takia... Nämä mitkä ostin Us-Partsilta on pitkät.

    Onko minkäänlaisia universaaleja mitkä tuohon pystyisi laittaa? Myös kriteeri on peltipakosarjat!
     
  2. max

    max Double Gearhead

    Mulla on Hooker Super Competition peltisarjat -91 C-1500 454SS Fleetside pikkiksessa.
    Nämä ovat 2 1/4 primäärit ja 3.5 kollektorit.
    Olisko nyt niin että -88 ja -91 Fleetsideissa on sama runko?
    Sovitus noiden sarjojen kanssa on tiukka,ja lähimmät paikat ovat nimenomaan lähellä runkoa.
    Senpä takia funtsin onko näissä sama runko.
    En tiedä kuinka raju kone sulla on,mutta noi em.sarjat ovat jo aika isot,joten kesympään mottiin pienemmätkin riittää.
    Harmi että en enää muista noiden sarjojen osanumeroa,mutta saan sen ongittua US-partsista ja maksoivat 850e.
     
    Muokattu: 20.5.2020
  3. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Hedman heddersin 69110 saattaa sopia..? Ehkä vähän alas tulee alamutkat mutta omaan swappiin -77 suburbaniin 350-->454 mk4 koneella sopi tosi hyvin.
     
  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tossa esimerkiksi yhdet C1500 SS454:n shorty sarjat...stainless steel...ei ihan halvimmasta päästä ja näyttäs olevan joku pinnoitekin.

    https://www.summitracing.com/int/parts/jba-1822s-3js/applications

    En tiedä miksi Summit väittää että nuo ovat GenV BBC sarjat (1991 -93 C1500 SS454), muttei MarkIV BBC (1990 SS454) ...mitä eroa noissa muka olisi ?
    Eikö Mark4 ja GenV BBC isolohkoissa ole ihan samat pakokanavat kansissa ?

    Yhdysputki tietty on erilainen kun alun perin 1991 - 93 C1500 SS454 on tupla kateilla ja putkistolla...liittysköhän se siihen ?
    Käytännössähän se on sillon parempi lähtökohta kone swappiin...putkistohan tulee varmaa olemaan ite tehty autossa ?

    Ei niissä rungoissa eroa ole, ratkaisevaa että malli on C1500...
     
    Muokattu: 20.5.2020
  5. max

    max Double Gearhead

    Mulla olis kyllä jouten tällaiset shorty BBC peltisarjat jotka ovat kyllä tosi ujot sekä primääri että kollektorista.
    Sojottavat suoraan alaspäin 3 ja 5 sekä 4 ja 6 pyttyjen välistä.
    Ovat uudet,pinnoitetut ja 100e pari.
    Mut toimivat varmasti hyvin vaikkapa kahden 3” putken kanssa ja sopivilla vaimentajilla.
     
  6. Jenkki Jesse

    Jenkki Jesse 1st gear

    Putkistoa pystyy muuttamaan kyllä pakosarjojen mukaan. Muttei taitoa tai halua lähteä muokkaamaan itse pakosarjoja..
     
  7. Jenkki Jesse

    Jenkki Jesse 1st gear

    Voitko pistää kuvaa kyseisistä pakosarjoista? Puh. 0401544777
     

Kerro tästä muillekin!