Kuka tuntee Fairlane 1963, NBA-98

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja [BassAddict], 18.4.2011.

  1. [BassAddict]

    [BassAddict] 1st gear

    Neliovinen, mattamusta, punainen osittain räjähtänyt sisusta, Ford Freak Clubin tarra taisi olla takalasissa. Auton vaiheista tiiän senverran että kuulemma tullut jyväskylästä pohjoissavoon, sieltä itse ostin. Ollut aiemmin valkoinen, sainkin yhden edellisistä Jyväskyläläisistä omistajista kiinni joka oli ostanut auton romuliikkeestä joskus noin vuonna 1998-2000, myynyt auton valkoisena eteenpäin ilman tekniikkaa joskus 2008-2009 (edelleen J:kylään, ilmeisesti sille kaverille joka sen on maalannut mattamustaksi). Tequilapullon korkin takavalojen bulleteiksi asennettu, pieni yksityiskohta :eek:

    Kiinnostaa ko. vehkeen vaiheet jos joku vaan jotain tietää. Ollut tosiaan alunperin kasikoneella.
     
  2. [BassAddict]

    [BassAddict] 1st gear

    Niin unohtu sannoo että tekniikka on kutonen ja ylivaihemanuaali. Jos se helpottaa tunnistusta. Konepellissä oli ollu hirviän kokonen skuupin reikä. Voi kertoo yv:lläki jos tietää jottain auton liikkeistä, meinaan jos ei ilikiä julkisesti tunnustaa omistaneensa :rotfl: :poff:
     
  3. Petelaiti

    Petelaiti 1st gear

    Ostin auton kolme viikkoa sitten eli tällä hetkellä pieksämäellä.
    Edelleen projekti.
    Tällä hetkellä keulilla 292 y block
    Kiinnostais tietää edellisiä omistajia.
     
  4. matti R

    matti R 3rd gear

    Trafin kautta löytyy tietoja
     
  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    oli mulla muutama vuos sitten. Taitaa 1 ovi pahvi ja jotain osaa olla siihen. Mä sen koneen nostin sinne. Oli kutosella kun tuli. Mä paperit hommasin siihen.
     
  6. wellu77

    wellu77 1st gear

    nyt se on mulla onko tietoo koneen kunnosta ja laatikosta ym
     
  7. FF62

    FF62 3rd gear

    huomasin tän keskustelun .meillähän toi sai ton matta kosketuksen.
    auto tuli melko mätänä ja ilman tekniikkaa .raavittiin kasan et päästiin vappu ruisinkiin.
    räntäsateessa pihassa hitsailtiin tais olla vanha romuun menevä pesukone josta pellit otetiin.
    kone oli maverikista ja loota jostain f150 ja vauhti pyörä v8.ravisti ravisti isosti.
    kartaaninkin taisin keskittää ennen hitsausta popniiteillä.
    noi jonkun datsunin kilvet siinä oli jo silloin .
    tästähän oli tarkotus ottaa alun alkajain osia tohon meijän 62 mut ei siinä ollu semmosta .tosin noi etu pään levyjarrut olis voinnu ottaa näin kun jälkeen päin miettii.
    hylky makso jotain 250€ja sitten tallista loput ylimääräseks jäänneet rojut.
    ja tosiaan vaan yhen vappu ruisailun vuoks.tosin sain myydessä omat pois. ja talliinkin tuli tilaa
    niin ja siinä oli vielä turbon paine puolesta tehty ilman putsari joka tuli läpi pellistä.
     

Kerro tästä muillekin!