Suomen B-Body

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jymy70, 11.8.2011.

  1. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

  2. Siinä on virallinen kuljetus. normi Demarikiesi edessä, kovan kantavuuden kärry ja sen päällä jenkkiauto.

    Tuo Bee Gee Jeans kuva on parasta mitä tällä palstalla on ollut pitkään aikaan. On hieno !!! Voi kun tuommosia taas joku tekisi niin pääsisi kuolaamaan....

    a

     
  3. hla

    hla Gearhead

    Onko Grand Cherokee normi demarikiesi? Kyllä sillä saa tollasta kärryä vetää...
     
  4. skide

    skide Gearhead

    Hienoja B-bodyjä kyllä, mutta nyt postaukset on menneet OT:ksi.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Meissä harrastajissa on sellainen ero, että jos on nähnyt, tehnyt ja tietää kaiken, niin jaksaa enää harvoin innostua mistään. Onneksi itse olen nähnyt vain vähän, tekijänä rookie ja en tiedä juuri mistään mitään, niin pikkupoikamainen innostus jatkuu yhä setämies -iässäkin.

    Golanin rintamaveljelle terveisiä ja olen jatkossa tarkempi mille foorumille postailen.

    p
     
    Muokattu: 26.6.2020
  6. skide

    skide Gearhead

  7. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kyllä, Jymy pitää!

    Sähköposti vaan nykyään:

    jsonkamo@gmail.com
     

Kerro tästä muillekin!