Nokka 383 moppeen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Vallu, 7.2.2015.

  1. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Preloadin verran, ja se vielä kerrottuna vipusuhteella.
    Vähän tuossa aiemmin ihmettelinkin että kuinka tuon nokan kanssa tarvii venakoloja noin paljon tehdä.
     
  2. kingsway

    kingsway Gearhead

    No eipä tuo puuhastelu hukkaan mennyt. Ompahan nyt huolehdittu ja pääsee ehkä tälle kesälle vielä ajamaankin.
     
  3. Sdkillah

    Sdkillah 1st gear

    Ihte rakentelen juuri b 361 joka porattu ja työntömitta näyttää 106mm sylinterin mitaksi, kansiksi portatut 516 kannet pienillä palotiloilla, nokaksi valikoitui xe268 ja perävälitys 3,73 lukolla, kaasuttimeksi tulee holleyn 600cfm. Saas nähdä miten liikahtaa. Penkissäkin olisi kiva päästä jossain välissä käymään jos kerrankin saisi muutakin kun perstuntuman verran inffoa epäonnisttumisesta/onnistumisesta
     
  4. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    X2,jokin tuossa yhtälössä mättää.Paljonko sitä välystä nyt sitten oikein oot mitannut ja missä kohdassa?

    Mulla REILUSTI pahempi nokka ja enemmän ruttua,,,siis ENEMMÄN niin ihmettelen suuresti miksi noin paljon pitää kaivaa?
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jos jostain saat, niin itse kokeilisin 650-750 kaasaria kanssa.
     
  6. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Mulla on 650 db demon tuossa 383:ssa. XE274 nokka ja ruttua reilu 10. Vähän ropeloidut rautakannet. 750 holleyta kokeiltiin aluks kahtakin eri lainakaasaria, mut tuntuivat aika reilulta. Spreadbore vakuumi toimi ihan suhteellisen hyvin. Sen ois säätämällä varmaan saanu hyväks.

    Tuo 650 on kyllä sopivan oloinen, eikä käy ahistamaan ainakaan persdynolla.
     

Kerro tästä muillekin!