Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. LC500

    LC500 2nd gear

    Kyllä, sininen Octavia on tuo YE-5. Paljon pyörii minun suunnilla mutta kun omat refleksit on kuin puupalikalla niin ei oikeen kuvaa ole saanut. Paras tuli kun kuvailin toista kilpeä (Oliskohan ollu joku KAJ-11) niin sattui tämä YE-5 likainen perä eteen.

    [​IMG]
     
    esmi, cdv70 ja Pande_K tykkäävät tästä.
  2. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Uusi bemmi HÄN-1.
    Eikös Speedyllä ja Sakulla ollut biisi hän-mies, nyt se löytyi:D
     
    passerby tykkää tästä.
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    kerkko, LC500, cdv70 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    TAR-30
    [​IMG]
     
    Pande_K ja LC500 tykkäävät tästä.
  5. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    EJ100 teslassa
     
  6. LC500

    LC500 2nd gear

    BIG-60 Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G AWD, varmaan ollut jonkun 60v lahja viime vuonna
    Sitten tuli nähtyä virolainen kilpi 112 OOO isossa Cadillac Escaladessa. Olisikohan Viron hinta siinä? :)
    Niin ja EE-1 Chevrolet Impala? Vm. 1965, en tiiä onko ostokilpi mutta hauska kuitenkin mielestäni

    [​IMG]
     
    Pande_K, isalmela ja cdv70 tykkäävät tästä.
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kurdistanin Työväenpuolueen puheenjohtaja?
    [​IMG]
     
    LC500, Pande_K ja cdv70 tykkäävät tästä.
  8. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Defenderi HIK-1
     
    isalmela tykkää tästä.
  9. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    AV-231 uudehko Audi bongattu tänään peruutuspeilin kautta takaviistosta. Haastattelin kuljettajana toiminutta vaaria ja hän sanoi, että sama kilpi oli hänellä ensimmäisessä autossa 60 vuotta sitten. Ilmeisesti paikalla oli toinenkin kilven ihmettelijä, kun haastattelun aikana hän sanoi, että hänellä oli WB-1 (yrityksen nimeen liittyvä) kilpi vuosituhannen alussa. Kyseessä oli Peugeotin lippulaiva 607 ja koskaan ei ole huonompaa autoa kuulemma omistanut. :D No, ehkä siitä me olimme yhtä mieltä.
     
    LC500 tykkää tästä.
  10. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Alfa LOR151 tiedä sitten onko sattuma kilpi vai ei...luulen et täällä tiedetään
     
  11. klunssila

    klunssila Gearhead

    Matkalla Lappiin pongattu:
    - mazda 6 2000 -luvun alku GRÅ-6 (harmaa)
    - Bmw X5 2000-2006 väliltä XL-1
    - toyota land cruiser hj80 LAK-100
    - ja sit joku auto joka ei jäänyt mieleen ÅKE-2

    Kaikki bongausten autot olivat 15v tai vanhempia, ihan tavallisia ykköstonneja maksavaa kalustosa. Minua ihmetyttää jos erikoiskilvet on hankittu viime vuosina kun esim toi mazda ei taida juuri tonnia enempää maksaa...
     
  12. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    GRÅ-6 asuu Porissa :)
    LOR-151 on rivikilpi kuten myös KOL-151... mutta ISI-151 taas puolestaan on isolla rahalla investoitu.
     
  13. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    XM-6 yllättäen bemarin x6.

    Oon tainnut mainita jo aiemminkin KPA-1 ja ainakin 8 asti löytyy.
     
  14. LC500

    LC500 2nd gear

    HFM-1 Mercedes-Benz E300 CDI, S212-korimallia. Hans F. M. Muistaakseni kilvet hankkinut.

    [​IMG]
     
    Pande_K ja cdv70 tykkäävät tästä.
  15. passerby

    passerby Gearhead

    Hans FM, natsiradio :D

    I'll get my coat.... :oops:
     
    LC500 tykkää tästä.
  16. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Mun kuvassa on vielä pitkä taka loosteri.
    [​IMG]
     
    Pande_K ja LC500 tykkäävät tästä.
  17. passerby

    passerby Gearhead

    Pohjois-Helsingissä vantaan ikean lähellä joku valkoinen ökympi maasturi, ratissa ja repsikan penkillä nuoret mimmit.

    Rekkari FWB-1 :D Sopii mulle :D
     
  18. passerby

    passerby Gearhead

    Kummelin Panomies-sketsissähän Panomiehellä on hieno Civicci :lol:
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Pande_K, LC500 ja cdv70 tykkäävät tästä.
  20. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    JON-33
    MB E350d, valkoinen, uusinta korimallia bongattu Porissa. Kuljettajana toiminut nuori mies sanoi ensin hakeneensa JON-3 kilpeä, mutta ei saanut.
     

Kerro tästä muillekin!