Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Auttasko vanhemmissa lootissa kun löytäs liukkaammat eli rasvasemmat öljyt? Saattaa tietty kovemmilla pakkasilla olla jähmeä mut siihehän auttaa kun tyhjäkäyttää sen puoli tuntia :p
     
  2. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Onko jotain lastua mikä kannattaa laittaa 24v koneeseen? Vm 99.
    Ja paljonko tuosta koneesta saa vakio suuttimilla?
     
  3. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Mikä on hyvä lastu? Kannattaako ostaa joku purkki vai viedä ohjelmoitavaks? Vai miten tuota 24v:tä lähtee piristämään?
     
  4. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    Nyt olis tarjolla vertaistukea whatsapp ryhmän muodossa. Halukkaat laittaa yv:llä numeroa niin lisätään sinne.
     
  5. simu_l

    simu_l Gearhead

    Mää oon nyt vaan viestin välittäjänä tässä.

    Edge juice kuulema paras purkki, sillä saa kaiken irti mitä vakio vp44 antaa, jopa 500hv mahdollista kun laittaa turbon ja suuttimet yms.

    Ohjelman tekijäkin ilmeisesti löytyy, mutta ei ole näps ja kops homma, ymmärsin että ecu auki jne.
     
  6. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Kiitos, tätä just hain.
    Saako tolla ite määriteltyä et paljonko ottaa ulos vai miten tommonen toimii?
    Ideana mennä vakio suuttimilla ja turbolla.
    Käsittääkseni suuttimet on ensimmäinen rajotin?
     
  7. freeride

    freeride Gearhead

    Tee loota ensin..
     
    Cumminski ja tsipi tykkäävät tästä.
  8. simu_l

    simu_l Gearhead

    Suuttimet varmaan toppaa ensin juu, mut mikäs ahdin on 24v manuaalissa, automaatissa eikö ole hy35 ja pienemmällä pakopesällä mitä 12v..?

    Mietin vaa jos siellä on se pienempi ahdin niin sekään ei varmaa riitä ihan mahottomia.
     
  9. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Manuaali... Kytkin jo vaihettu...
     
  10. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Käsittääkseni hx35 12 pesällä?
     
  11. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Itellä rami vuodelta 2000. Qadzillan lastu stokki moottorissa sysää 2,5 bar ahtoja. Lastussa lienee boostfooleri, ku en ole hukkaporttia näpelöinyt. Kulkee mulle riittävästi. Laatikko kannattaa upgreidata. Mulla on matalampi stallinen turbiini ja siftkitti myöskin parempien pantojen ja kytkimien lisäksi.
     
  12. -Rami-

    -Rami- 1st gear

    Ootko penkissä käynyt?
    Pitää varmaan ahtomittari kans laittaa ni näkee mitä nyt ahtaa...
     
  13. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ei oo niin paljoo kiinnostanu, et penkkin oisin vieny. Varttimaili kestää 16s talvirenkailla.
    Hyvin pärjää VAG turbodieseleille.

    Mulla lastu pois päältä ahtaa 1,6bar
     
  14. ReDDot

    ReDDot 2nd gear

  15. Rannis

    Rannis 3rd gear

  16. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    Nousee ne ahdot ihan syöttöä lisäämällä, vaikka hukkis aukeiskin. Niin pieni hiirenkolo se on.
     
  17. tsipi

    tsipi Gearhead

    Varmaan minun suppeutta, mutta jättäisin tuon turbon kauppaan. Jos ilmoituksessa lukee "dummins" ja "commins", niin merkkinäkin varmaan sitten on hulset tai kolset...
     
    ReDDot, Cumminski, musta pässi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Samoin jättäsin kaupan väliin ellei selviä että ilmoituksen tekijä on vaan luki-häiriöinen. Silloin tavara tietysti voi olla ehtaa vaikka oikeinkirjoitus onkin hakusessa. Ranniksen kokemus tosin puoltaa sitä että voi ne valu ja koneistuhommatkin olla samaa luokkaa kirjoitusten kanssa.
     
    ReDDot tykkää tästä.
  19. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Onhan näitä.. jokunen vuosi sitten oli lehdessä hieno kuva, jossa myytiin Sisu-kuorma-autoa. Gumminssin koneella :D
     
    ReDDot tykkää tästä.
  20. ReDDot

    ReDDot 2nd gear

    No, enpä tuota tilaamassa ookkaan, turboo tuohon ehtimässä ni alko mainosta pukkaamaan. Jenkilän kaupan setä sanoo tuosta mun schwitseristä että ei pitkille välityksille, eikä isoile renkaile., tehokas liikkuminen vaatii kierroksia.
     

Kerro tästä muillekin!