Kampiakselin pitkittäiliike

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Marvä, 2.1.2021.

  1. Marvä

    Marvä 1st gear

    Hep. Tuo moottori tuossa ollu pikku rempassa. kasaus vaiheessa aloin damperista liikuttaa ja vetämään ja akselilla tuntuu liikkuvan pitkittäin. Kun sitä purin en kokeillut välystä ja nyt vähä ihmettelen. Onkohan tuo ihan ok. Ketjukopan ja damperin välissä on ohjaustehostin samalla akselilla. Tietenkin auto on pihalla ja kylmä saattaa muuttaa välystä.
    Mvä
     
  2. f34

    f34 Double Gearhead

    suurinpiirtein 0,1-0,2mm välys on ok.
     
  3. Väpsy

    Väpsy Gearhead

  4. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Onko se klappi varmasti akselissa eikä löysälle jääneessä dampperissa? Dampperi muuten ehjä?
    Paljonko se päittäisvälys on heittokellolla mitattuna?
     

Kerro tästä muillekin!