Cadillac SRX kokemuksia / tyyppivikoja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Akseli von Gardan, 23.1.2020.

  1. Eli tommosta tyrkytellään rodiin vaihdossa , onks nois Saab pohjasissa kätilläkeis mitä huonoja puolia?

    Vois olla ketterämpi ku täyskokonen ja eukkokin sais ajella kun sillä ei kuorkkikorttia....

    Hmmm.... toisaalta rodien hinnat ei laske niinku tämmöselle käy.
     
  2. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Naapurilla on vanhempikoppainen SRX, ihan tyytyväisenä on sillä kurvaillut vuoden verran. Mutta eihän se Saappiin perustu kun on takaveto ja veekasi?

    Edit: Uudempi malli näkyykin olevan etuvetoinen poikittaismoottorilla ja sitä on myyty Saabina.
     
    Muokattu: 24.1.2020
  3. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Eikös BLS ollut Saabin sukulainen?
     
    cdv70 tykkää tästä.
  4. Roc

    Roc Gearhead

    SRX ei ole saabia nähnytkään, on Sigma pohjalevylle tehty kuten takavetoiset CTS ja STS.
     
    LPV tykkää tästä.
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  6. sirkus

    sirkus Gearhead

    Saab 9-7x = chevy trailblazer saabin merkeillä

    Cadillac bls=saab caddyn merkeillä.

    SRX ei tosiaan oo mitään tekemistä noitten eikä saabin eikä minkään muunkaan euro gm kaa
     
  7. LPV

    LPV 3rd gear

    Mun vanhemmilla on ollut yli 10 vuotta SRX. 05 tai 06 mallinen, 3.6 V6 koneinen. Sillä on tullut ajettua erinäisiä reissuja itsekin ja muutenkin vierestä seurattua. Korjauksia ei ole ollut mitenkään ihmeellisesti, takapyöränlaakerit on vaihdettu molemmin puolin. Toinen etu xenoneista vaihdettiin hiljan. Tuo onkin yllättävän vaikea, tai työläs, homma. Etupuskurin kuori irti, että saa etu-umpion käteensä. Sitten ei ole vaikea homma vaihtaa polttimo. Vielä pitää tietenkin kasata kaikki takas. Youtubesta selviää tuo. SRX on hyvä ajettava, menee hangessakin jotenki. Mutta ei ole oikea maasturi. Kovassa vauhdissa maantiellä vakaa ei heilu eikä huoju. V6 vie ihan hyvin, saa kortin hyllylle tarvittaessa.
     
    Akseli von Gardan tykkää tästä.
  8. Kiitos kommenteista , kait se vois kokeiluun mennä , toi on viel nelikko niin etenemiskyky riittänee normiolosuhteissa , huonommissa mennään sit 8" korotetulla Silveradolla.
     
  9. Jome

    Jome Gearhead

    Nostellaas vanhaa topiccia.

    SRX tullu yhdeks vaihtoehdoks. Muuten tekniikka tuttua, ainoo on toi laatikon kestävyys vaunua vedettäessä. Painaa n.1700kg ja ehkä 2,5tkm tulee vaunua kiskottua, kesäkauden aikana. Onko kellään kokemusta miten laatikko kestää?
     
  10. GBS

    GBS 2nd gear

    Vähän samantyyliseen käyttöön ite miettiny. Tosi traileria silloin tällöin n. 2400kg
     
  11. auburn

    auburn Gearhead

Kerro tästä muillekin!