Kunnostuskelpoisia vanteita, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Over the hill, 23.1.2021.

  1. Over the hill

    Over the hill 1st gear

    Haussa muutama käytetty vannesatsi. Kotimaa kelattu kaikilla mahdollisilla hakuyhdistelmillä, menestyksettä.
    Jos joku on saanut kelvollisia satseja tilattua jostain EU-alueelta, niin kertokaa.
    Katsotaan nyt EU-alue kortti ensin.
     
  2. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Kyllä vanteita löytyy myös Suomesta. Varsinkin jos sinulle ei ole merkitystä minkä kokoisia ja mihin ajoneuvoon niitä tarvitset...
     
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    Onhan niitä käytettyjä vanteita, jopa peltivanteita ja aluvanteita.
     
  4. Over the hill

    Over the hill 1st gear

    On merkitystä, ei ole tarkoitus vain istuskella vannepinon päällä. PicClickin avulla juuri pikaisesti kelasin: Jenkeissä sen avulla löytyy kokonaista 8 sarjaa. Niistä useimmat vieläpä kunnostettuja. Voi olla pienimmän pahan tie.
    Eivät tosin välttämättä toimita maan ulkopuolelle, eli seuraava kysymys: Kuka kuskaa siltä tavaraa muutenkin tänne?
    Pienemmissä jutuissa olen käyttänyt aiemmin välityspalveluita suoraan Suomeen, mutta halvemmallakin voisi ehkä päästä.
     
  5. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Helpottais ihan saatanasti ku tietäis mimmosia vanteita tässä nyt etitään.
     
    SK- ja leivonharri tykkäävät tästä.
  6. max

    max Double Gearhead

    Raota tosiaan salaperäisyyden esirippua,ja kerro minkälaista vannetta olet etsimässä.
     
    Seevu tykkää tästä.
  7. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Hmm. Kehkeytyyköhän tästä yksi ikimuistoisista ketjuista!?

    ps. mulla olis vanteita.

    Muokkaus: ei ihan ilmaisia, mutta ei huonojakaan.
     
    Muokattu: 24.1.2021
    max tykkää tästä.
  8. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Mul ois kans 4 hondan vannetta, kunnostuskelposia. Saa ilmasiks.
    On ihan alufälgärit.
     
  9. f34

    f34 Double Gearhead

    Ai millaisia? No vittu pyöreitä tietenkin.
     
  10. f34 ja Seevu tykkäävät tästä.
  11. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Mä oon koko päivän odotellut aloittajaa!
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  12. esmi

    esmi Gearhead

    Minkä kulkupelin vanteita etsit? Merkki, vuosimalli jne helpottaa paljon etsimistä ja varsinkin auttajia, ei taida montaa selvän näkijää olla täällä paikalla!
     
  13. Over the hill

    Over the hill 1st gear

    Niin no, osion alussa lukee kuitenkin: "Tämä ei ole osto- tai myyntipalsta."
    Haussa oli (poika hoiti jo homman pois päiväjärjestyksestä) kolme sarjaa 1. gen. Cadillac SRX omia 17 x 7,5" aluvanteita. Ihme, jos tuo läjä olisi jostain kotimaasta löytynyt, koska en muutaman päivän vapaahetkien tutkailulla niitä itse löytänyt.

    Jatketaan eteenpäin, puolin ja toisin.
     
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Vittuiluksihan tää meni omaltakin osalta, ei kyllä ees haittaa, mutta kun homman nimi on se että monella ( minullakin) on nurkat täynnä harvinaisempia osia, jopa vanteita. Itse hyvin harvoin mitään yleisesti myyn, enempi on tullu myytyä kun joku ettii jotain tiettyä osaa, ni tarjonnu suoraan hinnan kera ja 99% kerroista kauppoihin päästykkin.

    Sen takia se mitä etitään ois melki oleellista. Kun ei omisteta kristallipalloa.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  15. Over the hill

    Over the hill 1st gear

    Tuo osien kertyminen nurkkiin on yksi iäisyysongelma. Meillä menossa ties kuinka monetta vuotta nyt jo loppusuoralla oleva projekti. Sen lopulta joskus valmistuttua myymme rontissa kaiken käyttökelpoisen siihen liittyvän. Ei välttämättä tule rahaa, mutta ainakin tilaa!
    Lista ilmaantuu aikanaan jonnekin.
     
    Inlinee tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!