1963 Impalan Cadillac 500 vaihtuu Chevyyn.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Seevu, 26.6.2020.

  1. vwg4

    vwg4 1st gear

  2. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Fiksasin kuvat. Pitää olla kuus pitkää ja kaheksan lyhyttä. Mitat on jo otettu. Sit pitäis jaksaa pulttikauppaan.

    -J-
     
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kopat ja putsarinkansi vaihdettu. Samaa sävyä ovat, vaikka kuva vääristää.
    [​IMG]

    -Jake-
     
    Gary Grand, Visa, esmi ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Nyt näyttää todella hienolta! Oli se ennenkin hieno, mutta ne venakopat oli mallia 90-luku, niin ne näytti vähän liian modernilta.

    Aiheesta toiseen, onko se se sun `58 farkku tauolla, kun ei ole hetkeen kuulunut mitään?
     
    Seevu tykkää tästä.
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Viiskasia on ropellettu koko ajan pikkuhiljaa. Voin pistää tekstiä ja pari kuvaa sinne omaan topicciin. Kiitos kysymästä :)

    -J-
     
  6. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    On muten nätti kone! Väripaletti on maukas, istuu omaan silmään kivasti toi musta-kiiltävä-maalattu(mikäsinivihreäikinäonkaan). Ei näytä liian karkilta että pystyy käyttään, eikä liian vakiolta, ja toisaalta sopii ko. aikakauden vehkeeseen kivasti!
     
    Seevu tykkää tästä.
  7. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kiitos. Tuossa on koetettu päästä samaan sävymaailmaan sisustan kanssa. Lähin Temadur90 mikä matsaa sisustan kanssa. Tulpanjohdot on punaiset, ku piti äkkiä saada baanalle ja kaupassa ei ollu mustia :D

    -J-
     
  8. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Visa tykkää tästä.
  9. Onko tämä luonteeltaan enemmän kuva- vai sana-arvoitus?
     
    Seevu, Gary Grand, Visa ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Joku tärkee juttu tais jäädä kesken. :D:D

    -J-
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  11. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Etujouset on nykyiselläänkin ihan ajettavat, mutta tilasin silti uudet. Etuiskarit on mietinnässä vielä. Hommasin talvella putki ylä-/alatukivarret (kiina)ja samalla puuhalla vaihdan sitten kaikki hilut.

    Ruåtsin jouset tuli RockAutosta:
    [​IMG]

    -J-
     
  12. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Loimaan x-runko- meetin jälkeen piti vielä erikseen lähteä kauppaan, mutta sniperiin ei tullutkaan virtoja. Aloin pe aamulla ihmettelemään vikaa, ja sehän
    löytyi lisämittarin johdoista. Jotenkin tilanne taas lähti lapasesta:oops:

    Tämä jo siistitystä kojelaudan johdotuksesta. Hirttäkää vaan, mutta liitokset ja johdot ok. Saivat jäädä. [​IMG]

    Ja kun mittaristo oli kerran purettu, niin pakkohan se oli maalata. ProVärin spraymassa sylki pisaroita, eikä kovettunut. Toinen kerta onnistui hiukan paremmin:

    [​IMG]

    Mattaamisen jälkeen lakka ja påleeraus

    [​IMG]

    Tuotos:

    [​IMG]

    Samalla tuli tehtyä uusi hattuhyllyn verhoilu ja jänskänappikin löysi paikan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vaimo teki ristipistojen lomassa nykyaikaan kuuluvan maskikotelon

    [​IMG]

    Ja asensi vuosi sitten tilatun hanskalokeron

    [​IMG]

    Etukajarit on roikahdelleet jo kauan jossain kojelaudan alla. Värkkäsin bassoille pienet boksit ja tungin etupenkin alle. Ei kuvaa, kun ovat rumat.

    -J-
     
    Muokattu: 20.7.2021
    isalmela, Isamu, pe-le ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. Öö, mikä toi sitten on..Tämmöinen?

     
    Seevu tykkää tästä.
  14. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Nappi kliksuttaa solenoidia. Ehkä. Tai emmätiiä. :cool:
     
  15. No taidanpa arvata..;)
     
    Seevu tykkää tästä.
  16. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Nyt loppu leikki, sano Leppäsen Heikki (ja kumosi kossupullon huikalla, mä tyydyn veteen)..
    [​IMG]
    Kyllä kulahtanutkin pinta vaatii TLCa.
     
  17. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Koko päivä meni ja auto muuttui valkoisesta valkoiseksi. Mut en saatana saa kiiltoa!

    Aloitin tonnisella vesihionnalla, mutta loppujenlopuksi järjestys oli 80-120-240-320-400-600-800-1000-2000-3000-4000 ja påleerasmömmöt + vaha. Ketut.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kait se on huomenna jatkettava..
     
    esmi tykkää tästä.
  18. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Jatkoin saatana. Ei tullu hyvä vielkään. Mutta perskula aloin fiksaamaan takaluukkua!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ei paha!
     
    rekkamies, LPV, esmi ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. generalo

    generalo Gearhead

    Meleko tuttu näky kontissa :oops:
     
    Seevu tykkää tästä.
  20. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Holleyn pumpun ulinaa on kuunneltu jo tarpeeksi. Tänään aloin ottaa selvää, mikä siinä mättää. Auto ylös ja pumppu irti. Irrottaessa HydraMat solahti tankkiin (tai sitten se oli jo aiemmin irronnut ja ulinan syy) ja otin sitten tankin pois.

    [​IMG]

    Impalan myyjä aikanaan kehui, että tankki on uusi (4v. vanha siis). Päältähän se on ihan kohtuullinen, mutta kyllä sisällä ruostetta oli!

    Eka tyhjennys:

    [​IMG]

    Joo toi valkoinen härvelikin sieltä löytyi. Kaivelin HydraMatin pois ja huuhtelin tankin liuotinpesuaineella ja vedellä. Ensi viikolla tulee fosforihappoa, niin sitä perään ja päälipintaan maalit. Pannat pitää myös fiksata.

    Hydrahan rikkoutui jo asennusvaiheessa, kun Holleyn paperinen ohje opastikin väärin. Olisi pitänyt netistä katsoa kuulemma. No, USParts tilasi mulle takuuseen uuden, mutta kun olin jo kovalla ähellyksellä fiksannut sen kiinni ja pumpun tankkiin, niin en enää kaivanut pois. Toivottavasti lätyskä vielä Partsilta löytyy ja luvattuun takuuseen menee. On meinaan pirun kallis ostaa irtona.

    Walbron varapumpussa maton virkaa hoitaa joku suodatinlätkä
    [​IMG]

    Menisi heittämällä kiinni, mutta mahtaako toimia, kuin HydraMat? Tankissahan siis ei ole baffleja, vaan maton pitäisi imeä itseensä bensaa, ettei pumppu hörppää tyhjää.

    -Jake-
     
    rekkamies tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!