huutokaupat.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja moottori-hannu, 18.7.2016.

  1. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Lamborghinien muotoilu on ollut iän kaiken varsin radikaalia, koska kyse on äärettömästä design/luxustuotteesta. Kun muotivirtaukset vuosikymmenten kuluessa muuttuu, niin vanha muotoilu alkaa helposti näyttää vielä hullummalta. Onko muutos parempaan vai huonompaan, on sitten nimenomaan makuasia. Tuommonen Espada olis hauska nähdä joskus livenä ja ottaa edes kylmät tyypit ratin takana, mutta ei sen paikka ole minun tallissa niin kuin ei ole kalliiden shampanjoidenkaan.
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. Mac

    Mac Gearhead

  3. XJR

    XJR 3rd gear

  4. budweiser

    budweiser Gearhead

    Jösses että osaakin olla ruma, aivan kuin Lancian laihempi sisko.
     
  5. XJR

    XJR 3rd gear

    [​IMG]
    Tämäkö se kamala Lancia?
     
  6. budweiser

    budweiser Gearhead

    Lanciahan on tästä pariskunnasta se sopusuhtaisempi osapuoli
     
  7. mjm2

    mjm2 3rd gear

    isalmela tykkää tästä.
  8. SK-

    SK- 2nd gear

  9. Scuderia Gungko

    Scuderia Gungko 3rd gear

    Tässä ei taas voi oikein vetää kuin kyynistä hymyä naamaan. Meno on kuin hiekkalaatikolla; kaikki itselle vieras pitää rientää haukkumaan rumaksi, elävästi tulee mieleen se kuinka naapurin Timo huusi tarhassa kuin tapettava ja räkä valui nenästä kun täti pakotti syömään raparperikiisselin loppuun.

    Ja ei, Miura ei ollut mikään pioneeri, se oli joutsenlaulu, jonka Gandini piirsi työnimellä "maailman viimeinen kaunis urheiluauto". Se oli jo esiteltäessä vanhentunut, eräänlaista tekotaiteellista shittiä jonka jälkeen voitiin keskittyä puhtaasti funktionaaliseen Countachiin.
     
    Muokattu: 4.5.2021
  10. isalmela

    isalmela Gearhead

    Kaikki vehkeet joihin ei rahat ja/tai uskallus riitä, on helpompi tuomita rumaksi kuin myöntää faktat :D Minä olen koittanut tuijottaa vaikka kuinka pitkään ystävälläni myynnissä olevaa autoa (1970 Jaguar XJ6). Ei se ole vieläkään rumaksi muuttunut, en minä sitä silti uskalla ostaa :confused: Miura on oikeasti hieno!
     
  11. bathory

    bathory Gearhead

    Ei mee autoni nettiautossa kaupaksi, niin mietin, että kokeilis tätä sivustoa. Mutta siis ostaja saa halutessaan peruuttaa kaupan? En kyllä sellastakaan jaksaisi.
     
  12. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Minun käsityksen mukaan , ostaja saa perua kaupan siinä tapauksessa , että tavara ei ole ilmoituksen mukainen, elikä siinä on vika tai vikoja joita ei ole ilmoituksessa mainittu. Jos olet ilmoittanut kaikki autossa olevat viat ja kuvannut virheet niin korkeimman tarjouksen tehnyt on velvollinen lunastamaan huutamansa tuotteen , tai joutuu maksamaan purkurahaa.
    Olen myynyt muutamia autoja huutokaupat.com sivun kautta , en ole saanut mitään huippuhintaa mutta kuitenkin kauppa toteutunut melkein siihen hintaan mitä olin ajatellutkin ja nopeasti kaupaksi ilman vaihtoa ja rahat tilille.
     
    SK- ja bathory tykkäävät tästä.
  13. Ace66

    Ace66 3rd gear

    -71 MoPar ja isalmela tykkäävät tästä.
  14. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    [​IMG] Cadillac Serie 62, 1959, 6.4 l, Bensiini, 130000 km, Pomarkku - Huutokaupat.com
    Laitetaan nyt tänne kun satuin mukavasti huomaamaan , on työmaata hitsattavaa kaikki vanhan caddyn vakio kohdat . Pisteosat ja yleensä cromit kohtuu käyttö kuosissa , sisustat saa laittaa uusiks . Mutta vielä hinta ihan kohtuullinen , ei noita löydy ilmaiseksi mistään. Ja kun käyttöentisöi niin saa kivan cruisailupelin.
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    [​IMG]
    Korkein huuto 17050€ , onnittelut voittajalle , on kyllä hieno auto ja kunnoltaan harvinainen,
     
    Dataviilaaja ja isalmela tykkäävät tästä.
  16. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Cadillac huudot päättyivät hintaan 13250€ , en tiedä päätyykö kauppaan vai ei myyjä ratkaisee .
    Sääntöjen mukaan korkeinta huutoa ei tarvitse hyväksyä , ellei se ole ylittänyt myyjän asettamaa hintarajaa, mutta myyjä saa hyväksyä jos tyytyy tarjottuun hintaan.
     
  17. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    malvasto tykkää tästä.
  18. isalmela

    isalmela Gearhead

  19. matti R

    matti R 3rd gear

    Tarjous hyväksytty.
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Käkkylän JMP-59 13 250 € tarjous hylätty, Impalan 17 050 € vielä makustellaan...
     

Kerro tästä muillekin!