taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juttu Raskaansarjan Harrasteauto - Orhasen C3500 HD "Wrecker" oli ihan piristävä, mutta jotenkin itse auto jäi sivuun ja suurin osa jutusta kertookin Orhasten kilpaurasta ja yrityksestä.
    Autosta olisi voinut kertoa paljon enempikin...hieno peli kaikin puolin :odcool:
     
    impala67 tykkää tästä.
  2. G20

    G20 Gearhead

    Pitihän se joku aika sitten kokeilla 44€/10 numeron tarjousta vaikka jossain välissä manasin kyseisen julkaisun. Pakko varovaisesti myöntää että viime aikoina sisältö parantunut.

    Viimeisessä numerossa ihan asiallisia juttuja mm. vierailu Simuna Speed Shoppiin ja paikallinen uskomattoman hieno kansikuvan C10 Stepside jossa ei työtunteja ole säästelty. Edellisessä numerossa oli kerhon 40-vuotisesta taipaleesta hieno juttu. Alunperin tilasin ihan sillä että julkaisuun oli tehty juttu autosta josta sain joskus kipinän koko harrastukseen. :odcool:
     
    fxsts tykkää tästä.
  3. lintta88

    lintta88 2nd gear

    Uusimman numeron kannessa omaan silmään pistää perus - 59 ranchero ja lukee käyttökustom...
     
  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Willys Coupe kannessa toi ensin mieleen että sen yhden keltaisen kuitukopion vuosien takaa, mutta sehän olikin aito peltikorinen...todella hieno auto :odcool:
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minunkin silmään pisti kannessa tuo '59 RANCERO.

    No sattuu noita itsellekin aika paljon.
     
  6. xp

    xp Gearhead

    "tuoreemmalla tekniikalla", "vuosien haave"
    Nämä lisäkommentit ovat vähän kuin Seiskan kannesta.
     
  7. Cortina71

    Cortina71 3rd gear

    Tuli taas lopetettua tilaus. Itseä kiinnostaa nuo alkuperäiset tai sellaiseksi entisöidyt jenkkiautot erityisesti 40-60 luvulta ja niitä harvakseltaan lehdessä. Katsotaan sitten jatkossa jos lehden linja muuttuu. Onneksi on noita hyviä ruotsalaisia jenkkiautolehtiä saatavilla esim Bilsport Classic ja Nostalgia Magazine ovat hyviä. Power Magazine meni Kjelle Powerin jäädessä sivuun huonoksi.
     
  8. xp

    xp Gearhead

    Hyvä numero. Heti kansi niin ok kuin voi olla, ei renkaattomia autoja eikä rihlaamattomia lampunlaseja (ainakaan kannessa).
     
  9. impala67

    impala67 Double Gearhead

    Suuren parannuksen kohteena on ollut juurikin kansi, joka jotenkin vaikuttaa asiallisemmin tehdyltä pariin viime vuoteen verrattuna. Ja ei jutuissakaan erityistä moitittavaa, riittävän monipuolista.
     
    Jummijammi tykkää tästä.
  10. G20

    G20 Gearhead

    Taas tipahti lasku 44€/10+1 numeron kokeilun jälkeen.. Pitäisi maksaa seuraavasta kymmenestä numerosta 67,50€. En maksanut vaan lopetin tilauksen. Mummu kyseli mikä oli syy lopettamiseen niin ihmettelin ääneen hinnoittelua.
     
    Lemmu tykkää tästä.
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Pakko oli ostaa uusin numero mutt tulikin kax lehtee.
    Oli lehti mikä tahansa mutt jos kannes on ’66 Dart on lehti ostettava!

    -Käkö-
     
    impala67 ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Taas tuli uusi V8 laatikkoon, pikaisesti selasin ja ihan asialliselta vaikutti :odbiggrin:
    Tarkemmin kerkesin lukea vasta pienoismallipalstan, koska siellä oli aivan erityisen hienoja pienoismalleja täällä OD:llakin vaikuttavalta harrastajalta :odcool:
     
  13. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

    Tuli lasku 65€/10 numeroa. Tarjouksessa 45€ ja tilaajalahja. Nyt meni mulla kiinni ts. lopetin tilauksen. ( Vuodesta 1980 vissiin tilaajana - pidän vanhojen tilaajien arvostusta huonona ja hintaa kalliina )
     
    455STW tykkää tästä.
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    4,5 euroa lehdestä on kyllä tosi vähän, sen verran maksaa jo kahvikupillinen. Toki, en ole kasia tavannut vuosiin, joten paha sanoa saako vitosen verran sisältöäkin. Viimeksi kun ostin irtonumeron se oli aika ohkanen opus. Sisältökään ei kannustanut ostamaan seuraavaa numeroa.
     
  15. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Mun mielestä vähän ontuva vertaus , onko 4,5€ kupillisesta kahvia edullinen sinun mielestä ?
    Sillä saa kuitenkin 1/2kg paketin kaupasta tosin itse pitää keittää. On se vaarin markoissa kuitenkin 26,75mk. ei saa minulle myytyä.
     
  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Kai sä voit himassakin ottaa vaikka naapurin autosta kuvia ja höpistä samalla että "ja konehuoneessa kapinoi tonnikuussatanen diisselinelonen".

    Itse keitettyä kahvikuppia sä et kuitenkaan voi juoda vihreäkylttisen kahvilan sisätiloissa.

    okei, tohon melkein vitoseen saa jo kermaa ja muita hörsylöitä mukaan. Kiitos Koronan, on muiden keittämän kahvin juonti ollut valitettavan vähäistä.
     
  17. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Minkä takia mun pitäis juoda kahvini jossain vihreäkylttisessä kahvilassa ja juoruta muiden autoista ? Minä saan aina tuoreet kahvit capsylo keittimellä ja san verta monta on omiakin autoja , että yhden v-8 numeron sais ihan niistä jos haluaisin kuvata ja kirjoittaa.
    Ja noin pieniä motteja en ole ollut autoissani .
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Sama vaiva myös Sanoma Oy:n lehdissä, jonne veeseiska ei enää kuulu. Tilaus kestona on tunnetusti kalliimpi kuin tarjoukset, mutta tarjouksen katkaisu on tehty haasteelliseksi. Asiakaspalvelu tökkii ja on jopa töykeätä. Laitoin suoramarkkinointikiellon ko firman takia. V8 tilaus päättyi osaltani vuoteen 1994, jolloin suosikkipääkirjoitustoimittaja vaihtui. Moblan Halmkrona on vielä tarkkiksella. Jos lehti siivoutuu ihan kuivaksi jutuiltaan niin sekin saa jäädä. Vähän kuivakoita ovat…
     
    Fiskis tykkää tästä.
  19. Rock N Roller

    Rock N Roller 1st gear Bannattu

    Olen Slant Sicknessin kanssa eri mieltä V8-magista.

    Minusta V8 on hyvä lehti. Aina ollut. Taitto, kuvitukset ja kerronta ovat ammattimaisia, jutun tekijöiden omilla tyyleillä sopivasti höystettyinä. Tilaajana saa usein myös mukavia pieniä dingendongeja jotka eivät ole rahassa paljon mutta ihan hauskoja ne kuitenkin ovat...:)

    Ja sen mitä olen vanhoja V8-maggeja divareista ja meetingeista ostanut niin onhan lehti toki muuttunut vuosikymmenten varrella. Mutta eihän kukaan tervejärkinen voi olettaa juuri minkään asian olevan kuten vuonna 1994 vaikka jotkut vanhatpierut ilmeisesti sinne puhtaasti tunnepohjalta kaipaisivatkin...:rolleyes:
     
  20. Hyvä että löytyy vanhoja V8 lehtiä divareista, jotta vähän pääset kärrylle siitä mitä me vanhat tai puolivanhat on tehty ja nähty menneinä kymmeninä vuosina.

    Minne voin tulla tutustumaan sinun tekemisiin?
    Eikö niistä Veekasiin joku pläjäys saada tehtyä. Mitä maailma on menettänytkään.
    Niin ja tänne voi panna nimensäkin, jos tohtii sen verran olla miäs.

    Aulis Hämeenkorpi
    Seinäjoki
     
    Fiskis ja -71 MoPar tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!