Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    Kaverilla on 70 challe suomiauto, ns turkiskauppiaan vanha.
    On kunnostettu useampaan kertaan ja vaihtanut väriä pari kertaa.
    Nykyään musta isolohkolla, auton paperien mukana tuli pari kuvaa auton alkutaipaleelta.


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    12345678910, malvasto, Stang_81 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Aina kannattaa autokaupille lähteä.
    Mieluummin kavereiden kanssa.
     
  3. Lowry

    Lowry 2nd gear

  4. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    Olen usein kysynyt itse myyjältä myynnissä olevista tuotteista, ainakin silloin kun myyjä myy omaansa, eikä jonkun muun, kenties hieman kyseenalaisen maineen hankkineen kauppurin kalustoa. Jää mutu ja suolaus pois. Toki itselle jää vastuu suodattaa myyntipuheiden paikkansapitävyys.

    https://m.nettiauto.com/dodge/challenger/12073625?vifAdCount=20&vifNav=Y

    Jos olisin Dodgea ostamassa, tämä olisi minun harkintalistalla myös. Oikea vm. Isolohko, vaikka ei alkuperäinen ja vain pienillä muutoksilla itselle mieleinen. Lisäksi liikkeen kanssa ns. hieman parempi kuluttajasuoja jos jotain ongelmia ilmenee.

    Tsemppiä kauppoihin., Mopar or no car ;)
     
    -71 MoPar tykkää tästä.
  5. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Oon aika varma, että oon kirjottanut tän saman jutun jo aiemminkin, mutta mun lähtökohta kaupantekoon on se, että en soittele myyjille ennen kun olen oikeasti valmis ostamaan auton. Jotkut toimii toisin ja se on mulle ihan ok, mutta tää on mun tapa. Sen lisäksi ei meinaa jäädä aina kaikki asiat päähän puhelimessa, niin oon suosinut sähköpostiakin aluksi, mutta kun kumpikaan osapuoli ei yleensä tarvitse mitään chattikavereita, niin sekin vasta siinä vaiheessa, kun on oikeasti valmis tekemään kaupat, jos auto täyttää odotukset.

    Duster lähti vähän yllättäen uudelle omistajalle, vaikka se ei edes ollut missään myynnissä, niin jotain tässä vähän kiinnostaisi katsella tilalle. Periaatteessa noi mun linkittämät pikkulohkoautotkin menis taas budjetista yli, mutta vähän tuli sellainen fiilis, että pitäiskö sitä budjettia jossain tapauksessa venyttää. Toi oranssi isolohko vaikuttaa ihan asialliselta, mutta se on jo lähes tuplat kalliimpi Dusteriin verrattuna, niin ei ehkä kuitenkaan nyt veny budjetti sinne asti. Enkä kyllä muutenkaan tiedä onko joku vakio(?) 383 nyt sitten sen järisyttävämpi kokemus pikkulohkoon verrattuna. En tietysti oo ajanut muutakun lyhyet testit tolla omalla 383 Challella, eikä se kyllä mihinkään kulkenut ja Dusterin 318 taas oli kaukana vakiosta.

    Sen verran tota Mopar or no car on tullut tutuille Chevy miehille huudeltua, että tekis jo senkin puolesta mieli pysyä konsernin tuotteissa, mutta jos yrittää katsella avoimin mielin, niin kyllähän sitä vaan samalla rahalla olisi kaikenlaista muutakin mielenkiintoista tarjolla.
     
    PeteKoo tykkää tästä.
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Lowrylle toinen 1971?

    Dodge Challenger 1971
    Funkar och är nybesiktigad för evigt förra hösten.
    Orginal 318 bil men bytt till 440 motor med 727 låda. 8.75 bakaxel.
    PS och PB (ny servo och huvudcylinder) med nytt skivbromskit fram och nya backar/cylindrar och blästrade trummor bak. Ny Strange mellanaxel med 1350 kors och ny yoke. Massa delar bytt bl a ny generator, ny ministartmotor/startrelä, vindrutetorkarmotor, bränslepump, grövre torsionsstavar, tändstift, tändkablar, voltregulator, Lokar gaswire, Lokar Kickdownwire, mm.
    Finns polyuretanbussningar till framvagnen liggandes.
    Motorn ska vara renoverad och den går fint för det mesta! Dock fuktar den lite olja vid trågpackningen. Sitter en 400cfm Holley nu som är alldeles för liten, men följer med 3 lösa 750cfm förgasare. Tanken var att köpa Sniper EFI så därför kom inte 750 på plats.
    Enda rost jag vet är i bakskärmarna, tror det är ett dåliga skärmbyten bakom orsaken.
    Finns fix, saknar bl a innertak, dålig lack, skulle behövas finjustera växling, tändning etc.
    17” alufälgar med däck som är nya.
    Skicka gärna PM vid frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan! Jag har importerat bilen 2014 men kommer inte ha tid eller intresse att fixa den som tanken var från början.
    Ev byte/inbyte mot modernare bilar eller sporthoj.

    269.000 skr

    Auto Jällivaarassa ja ilmoitus löytyy Mopar Köp/Sälj -palstalta Naamakirjasta. Kuvissa ainakin napakan näköinen pirssi.
     
  7. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Yritin käydä etsimässä ilmoitusta, mutta ei löytynyt. Voitko laittaa suoraa linkkiä?

    Edit: Löysin sittenkin ilmoituksen. Ei taida olla mun auto, vaikka hinta varmaan on ihan kohdallaan. Kiitos kuitenkin vinkistä!
     
    Muokattu: 16.5.2021
  8. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kuvasi auto on 1970. Se kolmas 383 1971 on BSY-7.
     
  10. manha

    manha Gearhead

    Kunpa kaikilla olis tuo ajattelumalli...
    Omaa Chargeriani nyt kaupitellessa,olen jo puhelin tinkauksissa pudottanut "varmoille ostajille" hinnan heidän mieleisekseen,tehnyt selvityksiä edellisistä omistajista,laittanut lukemattomat määrät lisäkuvia heidän toivomistaan kohdista jne.Tämä kaikki ennenkuin he ovat ilmaantuneet edes autoa katsomaan...
    Eniten sylettää se,että kun tulee hetki jolloin ostaja-kanditaatin pitäis ilmoittaa mulle ajankohdasta autonkatsomis reissulleen,ei vastata enää edes viesteillä tai alkaa selitykset rahoitusjärjestelyjen aloittamiseksi.
    Kyllä suoraselkäisesti pitäis pystyä edes myötämään puihin menonsa,jos sitä pätäkkään ei sitten ollutkaan oikeasti kauppoihin!!
     
    Lowry tykkää tästä.
  11. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Kysyppäs seuraavalta kyselijältä heti alkajaisiksi millaisella rahoitusratkaisulla hän on lähestymässä tätä kauppaa? Jos ei pysty vastaamaan niin molempien ajan säästämiseksi voitte lopettaa keskustelun, eikö?
     
    12345678910 ja manha tykkäävät tästä.
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Raja ei ole este, se on mahdollisuus. Onnea Omistajalle!

    [​IMG]
     
    12345678910, kuula, Z11 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Ei menny eilen kaupaksi 4.800.000 $, omistaja haki 'kutosta', dont we all...:)

    [​IMG]

    AZ
     
    TN tykkää tästä.
  14. Z11

    Z11 Gearhead

    Oisko tuo 4.8m $ ollut "kaveritarjous" eli joka vaan buustaa ja antaa mielikuvan että on sen arvo ainakin 4.8m......
     
  15. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Joo ei ne aina mee kaupaks vaikka koittaa edullisestikin tarjota , alkaa noi 8 tökkiä , kun kettu tytöt valtaa maailmaa.
     
  16. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Kyllä se on niin, että kaksi E-bodya on enemmän kuin yksi. Kiitokset vaan auton etsinnässä auttaneille tätäkin kautta. Yritän laittaa jonkun kuvan, kun saan auton kotiin.
     
    Z11 tykkää tästä.
  17. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Onko kenellekään jäänyt ylimääräiseksi konepellin 360 four barrel merkkejä ja mustia kangas mattoja Challengeriin? Uusia saa ameriikoista, mutta jos löytyisi nopeammin.
     
    Muokattu: 23.5.2021
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Daami puunaa (?) Dodgea

    [​IMG]
     
    dart -66, TN, Z11 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. always bb

    always bb Gearhead

    P

    Taattua Karia....
     
  20. Z11

    Z11 Gearhead

    Ebayssa meni viime yönä Ebody AM/FM NOS radio 1970 ja hinta vaatimattomat 2214 USD, olin mukana 700 taalaan asti, kynnet lipsu aika nopeesti.
     

Kerro tästä muillekin!