Ilmastoinninputkien korjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja JiiÄs, 29.5.2014.

  1. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Yritin juottaa dodgen lämppärin kennoa että pitäs edes väliaikaisesti kunnes uusi kenno tulee. Kyseessä oli alukenno ja siitä ei tullut yhtään mitään. Päivän yritin ja tuloksena oli että paikallaan ollessa vuoti vieläkin vähän. Omituinen seos siinä jota juottaessa sula hylki perusainetta vaikka Technoweld juotteella olen tähän asti saanut kaikki korjattua lähtien mp lohkosta, auton termarin kotelosta ja atlas copcon kompuran vedenerottimen runkoon. Ja sitte jotain pienempiä juttuja. Ilmastoinnissa on vielä kovemmat paineet jolloin tiiveys korostuu.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä oon jo useitakin lauhduttimia korjannu ihan toimiviksi, sekä vaihtanu putkiin eri päitä juottamalla. Ainoo harmi, et sen juotteen toimittajalta loppu se lanka, eikä muistanu mistä se niitä otti. Eikä edes tuotemerkkiä...
     
    Esaa tykkää tästä.
  3. Esaa

    Esaa Gearhead

    Kyllä mä oon hiacella ajellu monta vuotta mihin olen putken juottanut.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mitä juotetta oot käyttäny? Mä en meinaa löytää yhtä hyvää ton loppuneen tilalle. Liki yhtä hyvin juoksevaa ku hopea, eikä ollu sikanuuka putsauksestakaan.
     
    Esaa tykkää tästä.
  5. Esaa

    Esaa Gearhead

    Tuota mistä laitoin linkin! aina löytyy varmasti aineita mihin ei tartu mikään
     
    Jussi289 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!