1963 Buick Riviera kojetaulun lämppärin säätimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja jykä hyvinkää, 13.7.2021.

  1. jykä hyvinkää

    jykä hyvinkää Gearhead

    Mun Buickissa on ”Temp” vipu poikki kojetaulun säädinpaketissa. Tässä illan ebayta tutkineena näyttäis siltä, että Rivieran vipuhässäkkä (air, temp, def, rear) olis saman näköinen kuin Electran, Lesabren ja Wildcatin vivusto.
    Eli kenelläkään tietoa osan sopimisesta muista malleista?
    Mun autossa on ilmastointi, mutta ilmastoinnin vivuston runko on ruuveilla kiinni muussa vivustossa. Laitoin amerikan voorumille ostoilmoituksen, siellä kuva.

    https://forums.aaca.org/topic/36554...l-switch-unit/?do=findComment&comment=2242308
     
  2. jykä hyvinkää

    jykä hyvinkää Gearhead

    Vastaan itse itselleni. On kuulemma yleinen vika ’63 vuoden mallissa, että vipu menee poikki. Paska materiaali ja jumittava lämppärin vesiventtiili, niin ei se muuta tarvii.
    Ilmastoidun ’63 Rivieran vasemman puoleinen vivusto on sama kuin saman vuoden full size Buickeissa. Ilmastoinnin käyttövivusto on pulteilla kiinni lämppärin vivuston rungossa.
     

Kerro tästä muillekin!