Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. kippis

    kippis Gearhead

    tai sitten oceanicci otti rohkasuryypyn ja soitti myyjälle. ( tai hetken epäröityään laittoi sähköpostiviestin lisäkuvien toivossa ).

    minusta tuo kuskinpenkin selkänoja on muovipussilla ( korjauskustannus noin 15 centtiä) fixattu.
     
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Rohkaistuin, menin aluksi jotenkin ihan lukkoon kuultuani auton hinnan. Kyseisellä automallilla ja vuosimallilla on erikoinen merkitys minulle. Mutta 30000e pyynnillä jätän tämän tällä kertaa väliin :):)
    Auto on sisältä ihan hyvä, myös penkit. Ulkopuolella hieman laittoa.
     
  3. kippis

    kippis Gearhead

    taitaa olla myös myyjälle hyvin erikoinen merkitys. ajattelin 3000 tarjouksen laittaa...
     
  4. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Se on siellä varmaan vaan emännän käskystä myynnissä, siksi ilman hintaa ja kysyttäessä 30t pyynti.... voi sanoa, että myynnissä on
     
    Stratos tykkää tästä.
  5. teddy99

    teddy99 Gearhead

    "Hyvin harvinainen, mallimerkitsemätön AUDIn prototyyppi."
    https://www.nettiauto.com/audi/100/12314387
    Vai olisiko todennäköisempää, että vielä 1960-luvulla autojen tietojen kirjaaminen rekisteriotteisiin oli aika vaihtelevaa. Olen ajellut mm. 1969 Opel Rekordilla, joka ei rekisteriotteen mukaan ollut ollenkaan Rekord, vaan Opel 2D sedan. Varmaan oli tehtaan prototyyppi sekin..



    Tänään ilmestyi myyntiin. Kukahan ehtii ensiksi...? :rolleyes: https://www.nettiauto.com/lada/1300/12323379


    Saksasta tuotu hieno Lada Samara. Myyjäliikkeen kertomana: "Omax myy vain valikoituja ja tulotarkastettuja vaihtoautoja normaalia halvemmalla!" Ja "Nyt on ainutlaatuinen tilaisuus hankkia kunnoltaan ja kilometreiltään lähes uudenveroinen Lada Samara Baltic vaikka omaan talliin korkoa kasvamaan!" Samaran hinta 11 980 e. :rolleyes:
    https://www.nettiauto.com/lada/samara/12186092


    https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12291742
    Huomaa myyjän nimi. Itse autostahan ei tarvii mitään kertoa, muuta kuin reipas hinta, jonka voi maksaa osamaksulla. Kyllä, GTI Golfit on hinnoissaan, mutta edellyttäen, että on 16v, 3-ovinen, ja vähän ajettu. Tuossa myytävässä vaan ei toteudu yksikään ehto. Kuvatkin on jälleen luokkaa "em mä jaksa". Tulisi vähän selkeämpiä kuvia jos auto jaksettaisiin ajaa ulos tallista, jolloin kuvaan mahtuisi jotain muutakin kuin sivupeili, ajovaloumpiot tai takaovi.
     
    malvasto, el borrachitos, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Juu ei tuo mikään prototyyppi ole, mutta Audin ensimmäinen ja aluksi ainoa malli jolla ei ollut mitään mallinimeä.
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Älkää jätkät naureskelko, jokaisen miehen takana on vahva johtaja
     
    Solvent tykkää tästä.
  8. Larry

    Larry Double Gearhead

  9. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "Mukaan tulee toinen ihan samalainen volvo joka on täysin kunnossa."

    .... tämä lie se minkä katsastus on voimassa??o_O:rolleyes:
     
  10. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Ton samaran hinnoittelu ei jotenkin vaan avaudu mulle mitenkään järkevästi?? Eihän se ole edes uutena maksanut ton vertaa ja nyt se ei ole edes suomen kilvissä... ja kuka vittu tommosen haluaa ja tolla hintaa?? Joku 1199e vois olla järkevä pyynti niin joku himokommunisti vois ostaa ton pahanpäivän varalle...
     
    FuryIII '71, malvasto, tooke ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Ei kun sehän oli sisustaltaan siisti ja ehyt.... ehjä prisman muovipussi penkinpäällisenä. Toisilla on kyllä pokkaa kehua tavaraa mitä myyvät:confused::D
     
    kad_boost tykkää tästä.
  12. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Ootko itse ostanut jonku vanhan jenkin tai harrasteauton halvemmalla kuin mitä se on maksanut uutena??
     
  13. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Itse asiassa kyllä...oon, parikin. Toi samara ei kyllä mulla mahdu oikeen kumpaankaan kategoriaan. En toki moiti jos joku halua alkaa isolla rahalla samara-harrastajaksi.;)
     
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Kerroppa nyt minkä auton olet ostanut?
     
  15. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Dodge dartin ja Opel mantan. Niistä olen varma että hinta oli varmasti edullisempi kuin uutena.
    Vaikka mitenkä kääntelis rahanarvoa mihinkäkin aikaan. Dusteriani pidän vähän siinä hilkulla... nykyisestä Oldsistani en sano mitään. Sen arvoa en edes yritä mitata rahalla.
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    ois mulla myyvä teille hyväkuntoinen samara ihan kohtuu hintaan jos semmosta mieli tekee;) hintaa mietintossa myöhemmin vasta mutta varmasti alle 5tonnia:D
     
    FuryIII '71 ja Jori85 tykkäävät tästä.
  17. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

  18. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Olen. 2000-luvunalkupuolella. Ostin Lauttasaaresta ’71:sen Buick Skylarkin ikääntyneeltä lääkäriltä, joka oli ostanut sen uutena opiskeljia vuosinaan Californiassa.
    Olen myös ostanut 7000 markan yhteishintaa 2kpl ’68 STW Suomi Coronetteja, joista toinen oli täysin ajokuntoinen ja leimaa vailla. V8 malleja molemmat. Varmasti maksaneet aikoinaan Bernerillä enemmän kuin ostohinta ysärin puolenvälin aikoihin.
     
    Muokattu: 15.8.2021
    Jori85 tykkää tästä.
  19. teddy99

    teddy99 Gearhead

    "Tämä auto ei ole minulla ensisijaisesti kaupan, vaikka toinenkin saman korisarjan perusmallin auto on museoituna kaiken varalta."

    https://www.nettiauto.com/nissan/sunny/12327335

    Olen ennenkin kuittaillut ilmoituksista, joissa vaikuttaa siltä, että ei ole aikomustakaan myydä autoa (esim. epärealistiset hinnat), kunhan vaan halutaan esitellä, että tällainen auto on minulla. Nissanin myyjälle pisteet siitä, että sanoo noinkin suoraan, että autoa ei ole tarkoituskaan myydä. Näkyyhän se kyllä tässäkin tapauksessa hinnasta.
     
    Jori85 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  20. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    Kun ei pääse autoinensa mobilisti-lehteen, on vaihtoehtona kirjoittaa juttu itse nettiautoon.
     
    Juvakka L, Jori85 ja Peeaa tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!