Etsin hääautoa pääkaupunkiseudulta ensi kesäksi (2022)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Matias C., 24.8.2021.

  1. Matias C.

    Matias C. 1st gear

    Hei,

    Minä ja kaunis tuleva vaimoni etsimme hääautoa ensi kesän häihimme, jotka pidetään 2.7.2022.
    Häät ovat Helsingissä ja tarvitsemme autoa noin 2 tuntia ja mieluiten kuskin kanssa. Korvausta maksetaan tietysti hyvin.

    Toiveena hääautoksi olisi tietysti avoauto, johon mahtuu takapenkille päivää nauttimaan. Mutta ehdottakaa ihmeessä ihan minkänlaista/tyylistä erikoisuutta vain.
    Itse olen suuri autointoilija ja hyvän hääauton löytäminen olisi unelmien täyttymys.

    Jos kiinnostaa ajaa onnellista hääparia ensi kesänä ympäri Helsinkiä, tai tiedätte jonkun, joka voisi olla kiinnostunut, ottakaa ihmeessä yhteyttä vaikka sähköpostilla tai watsappilla.

    Yhteystiedot
    s.posti: carlsson.matias@gmail.com
    puh.num: 0400 652602

    Kiitos etukäteen!
    Yt. Matias C.

    ps. Tiedän, että on aika aikaista mutta olisi mukava lyödä lukkoon hääauto jo nyt.
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. 68SS

    68SS 1st gear

    Äkkipikanen varmaa duunais mieluisensa vuodessa näyttelykuntoon, toisaalta sen jälkee ei varmaan tarvis häitä viettääkkään :lol: mutta ehkäpä täältä joltain löytyis ajokuntoinenkin yksilö
     

Kerro tästä muillekin!