Lämppäristä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Kähmy 545, 20.9.2021.

  1. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Ilmeisesti käyttiksen ( pösö ) lämppärinkenno osittain tukkeessa,
    kun tulee vaanlehmän henkee.
    Milläs moisen sais auki? Uutta kennoa en siis osta
    missään tapauksessa.
     
  2. JC5IEDM

    JC5IEDM 3rd gear

    Onkohan nyt sitten kyse mistä pösöstä?

    Esimerkiksi 407:ssa on muitakin vikavaihtoehtoja tuollaiselle oireelle kuin tukkoinen kenno.
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Lämppärin letkuja hiplaamalla selviää kyllä onko kenno tukossa. Eli vesi virtaa niin hissukseen että jäähtyy sikana. Auki olevasta kennosta vesi virtaa senverran vilkkaasti läpi että paluulinjakin on kuuma.

    Putsaamiseen toimii esim vesiletkulla väärään suuntaan huuhtelu. Ite huuhtelin buickista ja hyvin tuli moskaa ulos ja sitten puhalti kuumaa. En muista käytinkö mitään pesuaineita, mutta jos ei muuten lähe niin jotain myrkkyä sinne sitten liottamaan.
     
  4. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Viemärinpuhdistus aine on tehokasta ei vaan kannata jättää kovin pitkäksi aikaa. Ite pitänyt jonkun 10min alumiini kenno lämpiää hyvästi noilla eväillä kun irtokennoa pessy kylppärissä niin ihan höyryää ja ei kärsi oikeen käsissä pitää
     
    juko7 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!