OBD2 lukija

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja heikkikeskimaunu, 22.2.2021.

  1. heikkikeskimaunu

    heikkikeskimaunu 1st gear

    Minkälaisilla OBD2 lukijoita porukalla on käytössä kun pitäis omasta -96 pickupista lukea sessi valon syy.
    Koneena 6.5 td. Pitäis myös lueskella tuosta rouvan -07 Avensiksesta koodeja niin mielellään semmonen peli mikä vois näyttää nuoki!
     
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    autoxray obd 1,autoboss v30 muille,plus muutama läppisohjelma.koodien luku pienin osa toimintaa,voi testata/käyttää eri osia näytöltä.ja tietysti live data
     
  3. north

    north Gearhead

  4. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Toiminee,mulla on tuosta vanhempi painos.Koodit kuittaantuu ja pääsee seuraamaan reaaliaikaista dataa antureista.
     
  5. north

    north Gearhead

    Juu kiitos tiedosta mä tilaan tommosen.
     
  6. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Ja onhan siinä 14 päivän palautusoikeus jos on jotain häikkää
     
  7. ToniC

    ToniC Gearhead

    Mulla launch x431pro salkku.
    Obd pulikka, 10" tabletti, ja nyrkkiin sopiva printteri. Adaptereita salkussa toistakymmentä erilaisiin bokseihin.

    Sillä sai ainakin 06 mustangin oikean sivuikkunan toimimaan. Ja killerinä tutun transportteriin nopeudenrajoittimen päälle.

    Lukee ja poistaa vikakoodit, koodaa avaimet, regeneroi hiukkaspöntön. Lukee reaalidataa, kokeilee anturit, sähköt, releet... Pääsee jo niin syvälle uudempien sieluun, että itsellä loppuu jo ymmärrys
     
    juko7 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!