Webasto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja SamiL, 28.12.2020.

  1. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Kun painaa niin lähtee eberi pyörii 30min ja ledi syttyy ite napissa, ei voi napista sammuttaa eli jos haluu aikasemmin sammuttaa niin pitää kakesta sammutta.
     
  2. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Muuten sama eli napista pyörii 1/2 tuntia vaan kyllä se sammuu ledinapista het vällein minulla jos painaa. Sitte huomasin siitä kaukkarista viime talvena vasta kun vikakoodeja etin että 1/2 tuntia on lämmitysaika. Voiks sitä muuten lisätä tai vähentää ku en o kokeillu? Ja näköjään tehoakin voinee säädellä. Itellä ei o näköjään täysteho päällä.
     
  3. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Kakeessa voi säätää kuinka kauan käy, mulla käy normaalisti 40min,mutta tänä aamuna laitoin tunnin ku ulkona oli -19.
    Ai tehoa säätää kakeesta? Pitää tutkia, veikkaan että on jo täysillä mulla koska cumminsi lämpeenee aika nopeasti.
     
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Juu, siinä on näköjään eco ja high asetus teholle kaukkarissa. En vaan laiskuuttani näköjään ole tutkinut aiemmin. Oli eco ni laitoin täysille kokeeksi.
     
  5. Pumba

    Pumba 3rd gear


    Nyt aukes linkki.
    Ja availin tuosta omasta käyttökikkareesta ton paneelin.

    [​IMG]
    Kellolta tulevat johdot..(punaisen ja keltaisen välistä irtosi harmaa/musta johto kun temusin noita näkyville) Tuo punainen ja punainen mustalla raidalla ovat siitä rtu boksista.

    [​IMG]
    Nämä johdot tulevat lämmittimen suunnasta.

    [​IMG]
    Kuva boksista.

    Tuosta COM portista menee johto siis lämmittimen violettiin johtoon ja NO lämmittimen punaiseen..
     
  6. north

    north Gearhead


    Suutet kiitokset,täytyy alkaa asentelee kun toi poksi sit joskus saapuu.
     
    Rannis ja Pumba tykkäävät tästä.
  7. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Nonnii. Boksi tuli tänään jo, aika nopeeta vauhtia pingpongeiltä. Saa huomenna hakea prepaid kortti ja pistää paikalle.
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Suosittelen unohtamaan Pre-paid simmit.

    Hanki Elisa laitenetti, 3.90e/kk, tarkotettu just tälläsiin, liittymän voi sulkea millon haluaa vaikka kesäksi, ei mitään kytkykauppaa, kortti koneesen ja heti toimii-PIN-koodin kyselytkin valmiiksi pois päältä.
    Reepaidit tuppaa kyykkäämään, koska operaattorin mukaan liittymä on käyttämättä tälläsessä laitteessa kun ei tule puheluja ja ne sulkee sen ilmottamatta tietyn ajan jälkeen...liittymässä olevat rahat menee sen sileän tien, nimimerkillä kokemusta DNA-reepeid-huijauksesta :odrealmad:

    Luulo että liittymä pysyy aktiivisena lisäämällä tilille lisää rahaa EI PIDÄ PAIKKAANSA !!!
    Heitän mielluumin ne rahat auton ikkunasta ulos motarilla kun lahjoitan ne jollekin DNA :lle !!!
     
    Muokattu: 4.3.2021
    Rannis tykkää tästä.
  9. Pumba

    Pumba 3rd gear

    Mulla oli viimeks käytössä muistaakseni telian prepaid. Makso 4,9€ ja se oli sen 6kk päällä ja meni sitten kiinni kun ei tullut muuta käyttöä. Kannattaa tarkistaa liittymän tiedoista että kauanko pysyy aktiivisena ilman käyttöä/latausta, joissain liittymissä tämä aika on vain 3kk.

    Yks tuommoinen elisan laitenetti mulla on lapsen gps kellossa käytössä ja se tosiaan on sen 3,9€/kk ja toiminut kyllä moitteetta.. Siihen tais jopa sisältyä 100 tekstaria/kk ja rajaton netti, mutta pirun hitaalla yhteydellä.. Tuo tekstari ominaisuus voi olla ihan hyvä jos haluaa että se boksi lähettää ne kuittaukset aina kun on lähtenyt päälle, itse otin sen pois päältä kun oli tosiaan se prepaid liittymä.
     
  10. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Eilen illalla vähän noita liittymiä vertasin ja telialla oli myös laitenetti, halvempi vielä ku elisalla. Taidan tänään käydä semmosen hakee.
     
  11. Akit

    Akit 2nd gear

    Morjens Miten olette ohjanneet tota RTU5024 purkkia appilla vai miten?
     

Kerro tästä muillekin!