Chrysler Voyager

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ESE, 31.7.2007.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    En oo töissä, missä olis lähdeteokset, oon kotonakin joskus ja en pysty kantamaan lähdeteoksia kotiin. Pitääks sun sekaantua täälläkin asioihin, pysy siellä chit-chat -osiossa sekoilemassa....
     
    Make500 tykkää tästä.
  2. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    ei ole sama laatikko vaan 6v at. vastasin tosikon puolesta, koska tosikko ei ole nyt töissä.
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    ok, eli öljynvaihdot varmaankin huuhtelemalla? vai onkohan öljypohja niinkun vanhassa 4lovisessa?
     
  4. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    öljypohja helposti helposti käsillä, joten vaihtelisin sinuna sen kautta niin tulisi suodatinkin vaihdettua ja pohja ja magneetti putsattua.
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    jos näin on niin ehdottomasti vaihtelen
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    ensimmäinen jäi ostamatta... jatketaan etsintää?
     
  7. jariha

    jariha Double Gearhead

    -10 malli löydetty, laatikossa ei ole tikkua? saanee varmaan kuitenkin jostain? paljonko varaan öljyä kun rupeen laatikkoon vaihtamaan öljyt ja sudin(varmaankin atf 4+:aa)? entäs mitä öljyä ohjaustehostimeen ja paljonko? pari pientä vikaa on kapineessa eli lasinpesunestettä vuotaa pumpun juuresta(tiivisteen vaihto auttanee?) ja parkkitutkia ei saa päälle sanoo vaan että ovat offline tilassao_O
     
  8. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Onko vetokoukkua? Pistorasiassa vika,voip kuvitella että on kärry perässä...
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    irroitettava koukku näkyy perässä olevan hyvin kiinteästi? laatikossa ei ole tikkua? saanee varmaan kuitenkin jostain? paljonko varaan öljyä kun rupeen laatikkoon vaihtamaan öljyt ja sudin(varmaankin atf 4+:aa)? entäs mitä öljyä ohjaustehostimeen ja paljonko?
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    tpm-vikaa pukkaa renkaan vaihdon jälkeen kuulema? vissiin rengaspaineanturi jossain renkaassa rikki? minkähänlaisen vikakoodin lukijan ko. koppero kelpuuttaa??
     
  11. 455STW

    455STW Gearhead

    Ongelmana täälläkin 2007 Grand Voyagerissa viiksi oikealla, vilkku vasemmalle. Myös kun pitäisi pestä lasia, räpsii pitkiä valoja päälle. Onko joku vaihtanut onnistuneesti tuota viikseä ehjään? Kuinka veemääinen savotta kyseessä? Itteäni varten kyselen...
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei sen pitäis olla vaikea vaihtaa, rattiputken muovit pois ja ehkä kaks ruuvia auki ja töpseli irti ja vois liukua telineestään vasemmalle (jos yhtään kuten vastaavan ikäisessä Jeepissä), ja uus oikean mallinen tilalle (jenkkiversio saattaa olla eri, kuin eurooppa-mallin, kannattaa varmistua)...

    EDIT: tarkistin varaosa-ohjelmasta, näyttäis olevan sama molemmille markkina-alueille... Merkkiosaa saan alkuviikkoon...
     

Kerro tästä muillekin!