Suomen Dodge/Fargo A-100 & A-108 van/pickup -kanta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja fourwheeler, 25.4.2013.

  1. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    Miten paljon näitä Suomesta löytyy? Hyvin harvoin tulee nähtyä missään.
     
  2. mg

    mg Gearhead

    Ei taida harmillisesti olla kovinkaan paljoa.
    Sietäisi olla enempikin; kun omaa kieroontunutta ajatusmaailmaa etenkin tuon A-100 pick-up hivelee.
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Missähän/Kenellä projektina GHO-67 Fargo?Viimeinen havainto oli Borin suunnalta?
     
  4. late

    late Gearhead

    Vuosia vanha topic, mutta GHO-67:sta oli juuri pari kuvaa facebookissa. Itsellä Dodge A100 van vuodelta ’66. Sen varaosa-autona minulla oli A108, jonka myin kaverilleni. Liekö näitä edelleenkään hirveitä määriä, kun ei vastaan tule missään.
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Sivistymätön arvaus että alle tusinan ehkä löytyy. Tapahtumakuvissa vilahtelee kahta avolavaa, valkoista ja vihreätä. Joutsenosta on myyty avolava useita vuosia sitten jonnekin päin Suomea.
    2010 toukokuussa kävin tomaattikaupoilla Mikkelissä niin vihannesmyyjän pihalla oli kaksi A100 autoa. Taisivat olla kopperoautoja kummatkin. Näistä löytyy digitaaliset todisteet.
     
    Muokattu: 15.1.2022
  6. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    ”Joutsenosta on myyty avolava useita vuosia sitten jonnekin päin Suomea.”

    Tarkemmin sanoen sieltä Korvenkylästä. Dodge oli muistaakseni se Yrjö Bremerin maahantuoma.
     
  7. late

    late Gearhead

    Mikkelistä minä kävin omani ostamassa. Eli lienee samoista pirsseistä kyse
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Ehkäpä jompi kumpi noista?

    [​IMG]
     
    Kustom STW tykkää tästä.
  9. late

    late Gearhead

    Vasemmanpuoleinen on minulla nykyään, ja on kohta hiottu kauttaaltaan pellille. Oli muuten yllättävän hyvässä kunnossa kori, konekopan juureen pieni paikka, siinä kaikki. ’90-luvun 318 ruiskulla tulossa konehuoneeseen, siihen pitäisi vielä automaatti perään metsästää. Oikeanpuoleinen tuli myös kauppaan mukaan, mutta siitä oli rälläköity keulapala irti. Se jatkoi matkaa kaverille.
     
    Kustom STW tykkää tästä.
  10. moppet

    moppet 3rd gear

    Täh...??? en kuuna päivänä oo myyny kellekään minkäänlaista vihannesta ???????? Autot kyllä tuttuja... samoin paikka... aikakin täsmää.... mut ihan mielenkiinnosta miten oot miun pihalta käyny ostaan tomaatteja ???
     
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Kaupan kohde oli 727-6 automaatti. Minun logiikalla tomaatin myyjää voi kutsua vihannestenmyyjäksi. Olen pahoillani että olen aiheuttanut Sinulle mielipahaa näennäishauskoilla sanaleikeilläni.
     
  12. moppet

    moppet 3rd gear

    No nyt valkeni.... ei mitään mielipahaa.... siihen aikaan vaan naapurissa oli vihanneskauppias nii ihmettelin et onko siihe sotkettu joteski... Asiasta kukkarukkuu... tosta Korvenkylän pikkarista en tiennykää et siel joskus moinen majaillu... Tossa kun mainittiin et suomessa valkone pikkari, pääkapunki seudulla.... samassa osotteessa myös kaappi versio...
     
  13. moppet

    moppet 3rd gear

    Onkohan kellään täällä tietoa missäpäin nämä nyt on ? Viimesin huhu tosta a100 menee tampereen seudulle.....? a108:n on pilkottu, onko missä mitä osia jälellä ?
     

Kerro tästä muillekin!