Auto myynnissä, paljon kuvia, mutta...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Over the hill, 15.2.2022.

  1. 1320

    1320 Gearhead

    Mä olen myyntikuvia varten aina pessyt ja putsannut auton, ajanut johonkin pikkutien varteen ja ottanut yleiskuvat siten että keula, perä ja molemmat kyljet näkyy, sekä tietysti kuva konehuoneesta ja sisustasta. Nosturia kun ei ole, niin en oo yrittänyt alustaa kuvailla tai oven alareunoja. Mut jos ostaja soittaa ja kysyy lisää kuvia, niin yritän kyllä käydä ottamassa. Muutenkin olen koittanut ilmoitukseen kertoa rehellisesti auton hyvät ja huonot puolet ja hinnoitella tuotteen järkevästi...

    Eikä noita kannata sen pahemmin alkaa varailemaan, toki jos ostaja soittaa et tulee ylihuomenna kattomaan, niin pidän auton siihen saakka pihassa vaikka sitä välissä ehtis jo joku muukin käydä kattomassa.

    Noita omia autoja ei ole paljoa tarvinnut roikottaa myynnissä, vaan nopeasti ne on kaupaksi menneet. Itseasiassa Malibun kun myin, niin siitä ei tarvinnut edes myynti-ilmoitusta laittaa kun oli jo kaupat tehty.:odwink:
     
    Peeaa tykkää tästä.
  2. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Kukin tyylillään mut...
    Minä olen se joka ei vaivaudu katsomaan autoja vaan ostan ne näkemättä. Itse suosin sähköpostia tai viestiä koska silloin jää mustaa valkoiselle mitä on sanottu.
    Kuukausi sitten tein poikkeuksen ja "kävin" katsomassa autoa vaikka tiesin että ostan sen joka tapauksessa mut oli matkalla muutakin asiaa.
    Ei ole vielä tullut kusetettua oloa kaupoista.
    Tällä hetkellä kolme autoa ostettuna=maksettuna joita en ole vielä hakenut enkä nähnyt muuta kuin kuvissa.
    Vanhan viisauden kun pitää mielessä ei pitäisi tulla pettymyksiä et maksaa sen verran minkä on valmis menettämään.
     
  3. pptalo

    pptalo Gearhead

    Kyllä on sekä ostajia että myyjiä moneen junaan. Juuri myin Volvo S80 T6 Juuri katsastettu ja hinta alle 2000. Silti ehjä ja siisti.
    Ukko tuli kotkasta katsomaan kehui ulkonäköä ja 20km. lenkillä kehui kuinka on hyvä ajaa ja hiljainen. Ja sitten ilmoitti että paras tähän mennessä jo pomppasi omaan autoon eikä kuulunut sen jälkeen mitää. Seuraava pariskunta kotkasta ja heti alkoi kehumaan ulkonäköä koeajoa 2km. toiset renkaat paksiin ja tinkimiset ja maksu. Ei pysty sanomaan mitä eka ukko etsi varmaan farmaria ja pienellä moottorilla. :confused: Nyt olen ostamassa jatko-ohjaamolla olevaa kevyt kuorkkia tai matkailuautoa.(hinnat alkaen mallia) Sprinter, Crafter tai Transporter, tosi monessa ilmossa huonot sisäkuvat tai ei ollenkaan. Minusta se sisätila on kaikista tärkein missä kunnossa ja miten penkit siellä on asennettu jne.
    PS: Monta ostopäätöstä olen tehnyt kuvien perusteella ja maksanutkin etukäteen.
     

Kerro tästä muillekin!