Amerikan Rauta, uusi lehti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Manomerkkuri, 25.7.2012.

  1. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Ihminen ei tarvitse periaatteessa mitään ruoan ja veden lisäksi. Edes vaatteita ei muistaakseni tarvita lain edessä:Dja pelkkä iholle maalaaminen riittää kunhan maalaukset näyttävät vaatteilta.

    Moni käyttää harrasteautoa tai kesäautoa ainoana kuljettimena kesällä. Tarvetta yhtä paljon kuin jollain Hiacella. RAM:ien kohdalla olen myös huomannut että niitä ei pahemmin huonolla talvi säällä tule vastaan. Veikkaan että RAM:eja säästellään hienompia kelejä varten etteivät pilaannu suolasta ja paskasta.(Tai sitten ei ole vaan sattunut tulemaan vastaan) Neliveto olisi kyllä otollinen Suomen talvisiin olosuhteisiin.‍
     
  2. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    No kyllä noi uudet Ramit on kaikki jotain firmojen kuljettimia, ja niillä ajetaan ympäri vuoden kuten käyttöautoilla kuuluukin ajaa.
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Carvistan halvin Ram1500 4x4 oli 54900. Ei se nyt ihan ulottumattomissa ole siviilin käyttikseksi. Joskus viikko sitten sanoin puolisolle, että ”likipitäen semmonen kuin meillä oli turistireissulla, on nykyään halpuutettu liki puoleen, mitä ne oli joku vuosi sitten”. Sieltä tuli vastaus heti, mutten mä silti osta. On ne tässä maailmassa vähän eilisen vehkeitä. Hyvin pidettynä tommosessa on autoa 30+ vuodeksi, enkä mä tarvitse niin paljoa.
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!