Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Lasilevy roikkuu painovoimaa uhmaten pakotettuna kumitattien alle kuullostas kyllä jännemmältä.
     
  2. lintta88

    lintta88 2nd gear

  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    lintta88 tykkää tästä.
  4. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  5. C4vettester

    C4vettester 2nd gear Bannattu

    "Pöydässä ei ole raha hukassa". Ainakaan tässä mallissa.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Larry, C4vettester, Kustom STW ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  8. julmajari

    julmajari Gearhead

  9. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

  10. kuula

    kuula Gearhead

    Ei oo hieno?
     
  11. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    leivonharri tykkää tästä.
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei. 3 kuvaa otettu jostain puolen kilometrin päästä. Keula on aika alhaalla. Onko kyse tyyliseikasta vai eikö Corveten etupään istutus onnistunut ja siksi istuu alhaalla?
    LS swappi on kuin -90 luvun tribaali tatuoinnit.... Pitää olla cool, hip ja pop, mutta kun ei keksitä mitään omaperästä.
    Ite oisin mieluummin jättänyt vääntösauvat tai jos aivan pakko, niin joku coil over etupalkki.
    392 Hemi ja 6 lovinen manuaali ja peränä oisi voinut pysyä 8 3/4. Tai jos ei tykkää hämmentää keppiä, niin NAG1 tai 8HP70 laatikko. Jos joku haluaa joskus palauttaa auton alkuperäseksi niin onnistuisi helpommin kuin silputusta autosta.
     
    Charger´69, SK- ja kad_boost tykkäävät tästä.
  13. Eikö tuo ole omaperäistä kun on nähty vaivaa etukelkka, moottori.... jutuissa. Toki näitä LS juttuja on 10vuotta tullut vähän joka vehkeisiin, ja ei ole enää niin erikoista kuin ehkä ennemmin. Olisiko ollut parempi jos olisi ollut mopar tuotteen etupalkki ja joku uudehkon dodgen tekniikka?

    Eikö näitä B-bodyjä ole niin paljon että jonku voi tehdä näinkin.
    Keulaa voi kyllä nostaa ja siihen ei tarvi vääntösauvoja, mutta jos omistaja halusi näin niin se on semmoinen.

    Ei tainnut kirjainyhdistelmät nyt kuitenkaan loppua vai oliko tämä lähtökohtana joku ihan ultimate erikoinen B-body jollaisia maailmassa ei pitäisi olla kuin muutama tai kuulopuheiden mukaan vähemmänkin...

    Hyvä kun joku tekee tämmöisenkin. Tämä ei ole Hot Rod kuten jenkkien valmiiksikirjoitetuissa sarjoissa kaikkia duunattuja autoja sanotaan, mutta tämä on Hot Roddingia parhaimmillaan.
    Hatunnosto tekijälle ja hänen näkemyksilleen.

    Aulis
    B-body harrastaja (ford)
     
    Lucky#13, Catiska, hapa58 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    LS moottoriswapin vähäisestä eksotiikasta ja omaperäisyyden puutteesta itkijät eivät yleensä ole itse swapanneet yhtään mitään. Mä ainakin laittaisin sitä ja tätä!
     
    SauliK, belair54, hapa58 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    malvasto tykkää tästä.
  16. C4vettester

    C4vettester 2nd gear Bannattu

    Hyvinkin asiallisen oloinen kulkine. Pro-Touring henkinen.

    Toki aavistuksen hintava pyynti, mutta saahan siinä rahan vastineeksi modernia V8-voimaa yhdistettynä matalaan kulutukseen. Se on harvinainen yhdistelmä vanhemmissa jenkeissä.
     
    Seevu ja pptalo tykkäävät tästä.
  17. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tää tuli viimevuoden puolella ruotsista suomeen, oli Blocketissa pitkään myynnissä. Ruotsissa vaaditaan nuo kilometrinäyttämät, eikä niitä ole näköjään poistettu.
     
    hartsa69 tykkää tästä.
  18. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Miksi ei saa sanoa ääneen että maailman yleisin koneswappi ei ole kovin omaperäinen ratkaisu.
     
  19. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Pitääkö aina olla omaperäinen?
    Jos se on tarpeisiin sopiva, niin eikös se riitä.
     
    belair54, Seevu ja JYR tykkäävät tästä.
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    On se silleen jos haluaa käyttää samaa moottoria ku suuri osa rakennelluista Fordeista, Bemareista ja Toyotistakin jne. :D
     

Kerro tästä muillekin!