Tallissa tapahtuu...Tunturi projekti liikkuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Mr.Hellion, 27.3.2005.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Helkama Sport...
    Olinkin jo unohtanut että sellainenkin oli olemassa, serkkupojalla oli 70-luvulla vihreä - ja hieno! Ei tainnut olla ainakaan meilläpäin kovinkaan aktiivinen piirimyyjä kun oli niin harvinainen Savossa. Mikäs moottori siinä olikaan?
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

  3. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    Hyvä Petris!

    Tosi hieno tuntsa!

    Vielä kun löydät siihen jostain ne tankin kumit. Kiva nähdä hyvin tehtyjä mopoja.
     
  4. PetriS

    PetriS 1st gear

    ne tankin lätkät on jo paikoillaan.
    ja ne on muuten kerniä eikä kumia. 8)
     
  5. Ponsu

    Ponsu 1st gear

    Hieno tuna.. Mulla on melkeen samanlainen verku, parivuotta vanhempi vaan, kultamaha, nelos diesel. Sen kanssa menee varmaan jonkin aikaa, mutta sitten hommaan super-sportin tai solifer sm:n laitettavaksi.
     
  6. Master

    Master 1st gear

    Mulla muuten olis varastossa supersportti ilman renkaita, konetta ja sarvia, solifer exportti samassa kunnossa, Suzuki PV kone 80cc pytyllä ja tais olla joku Raisun runkokin. Noista voin alkaa hieromaan kauppoja jos jotakuta kiinnostaa.

    Muutakin tunturi osaa löytyy, mutta en nyt muista mitä.

    Heitä vaikka sähköpostia: jubemaster@suomi24.fi

    (niin, paikkakunta on Lappi, tässä Rauman vieressä)
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Lositavat mopo ja mp sivut löytyvät täältä: www.vmpk.fi ja keskustelut/romutori. Mopo palsta ainakin on aktiivinen.
     
  8. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Nättejä tuntureita olette tehneet...

    Laitampa tänne oman solikan kuvia... Valmistu tos pari viikkoa sitten, oli eka rakentamani 1:1 vehe jonka sain jopa kulkemaan... Kaiken muun tein ite paitsi moottorin koneistuksen... Ja sen huomas et kaikki on tehty ite ku ekalla reissulla tippu vaihe polin ja pakoputki ku ne ei ollukkaa kunnol kiinni... Samoin eturatas tippu mut se ei ollu mun vika... Se oli osa jota en kiinnittänyt itse... Niin ja satulan päällisen teetätin. se on olevinaan käärmeen nahkaa eli keinonahkaa... Mutta sekin oli kyllä muorin tekemä kun tekee verhoiluja työkseen...
    nii ja kasaushan tapauhtui makuuhuoneessa... Maton otin vasta kasauksen jälkeen pois... Nimittäin valkonen matto muuttu mustaks...
    Nii jäs kuvia
    http://public.fotki.com/ESMCB/11_kulkim ... sessa.html
    http://public.fotki.com/ESMCB/11_kulkim ... holla.html
     
  9. Mr.Hellion

    Mr.Hellion Gearhead

    Joo multakin lähtee kone remppaan ku ei itsellä amis taito viel riitä =/ saa nähä mitä kirri miettii kun vierää mopo pihhaan.viimeksi oli eka kommentti "tää taitaa olla näitä ice speedway vehkeitä"

    nyt taitaa tippua suu ja silmät :eek: :eek:

    Vieläkin oottelen yhteyden ottoa Jyväskylän hot wheels ajoneuvo huollinnasta
    *wink wink*
     
  10. Nasu Peetu

    Nasu Peetu 1st gear

    Mullakin on pari mopotinta. Kuvia on tosin vain tuolla mp-foorumin galleriassa, mun nikin; TunturiTT:n alla.
    TT on mun oma ja omaa tuotantoa, Solifer Speedistä on kaverin kanssa yhteishuoltajuus. Toteutus on siinäkin aikalailla mun käsialaa, sähköt annoin kamun laittaa, itse kun en niistä muuta tajuu, kun ettei savu kuulua asiaan..

    eli www.mp-foorumi.com -> galleria-> käyttäjien albumit -> TunturiTT -> oma kone
     
  11. Flathead

    Flathead 1st gear

    Hullu pappis!!! :eek:

    Itse rakentelin teinivuosina Tunturi Sportista TT-peliä.. Oli se vaan hieno!
     
  12. penkkeli

    penkkeli 1st gear

    mäki aatellin tehä tunasta tollasen tehovehkeen
     
  13. ARm

    ARm 1st gear

    älä tollasena vie mihinkään.... :rotfl: naapurilla oli pappa tuntsa vm jtn60 ja se oli alkuperäis sävysellä uudestaan maalattu ja kaikki alkuperäis hilppeet kiinni ja kyllä kiilsi... sen ois voinu viiä näytille jo mutta ei tollasta kannata... :rotfl:
     
  14. ARm

    ARm 1st gear

    jäi tuosta puuttumaan että kyllä se siitä lähtee menemään kunnon maalaus vaan... kaverilla on sangen hieno... alkuperäset tarrat jaq musta/harmaa tankki ihan siiti... mutta jos ton keltasen piät ni ainaki se tullaan huomaamaan :)
     
  15. penkkeli

    penkkeli 1st gear

    kyl tollanen kannattaa viedä näytille mulla on vuoden ´77 super sport jossa on kohta noi samat kamat ainoastaan kone on nyt jumissa
     

Kerro tästä muillekin!