Moparin jarrurehostin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 2.5.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eli kyseessä tommoinen 60-luvun puolivälistä oleva mopari jossa rumpujarrut edessä ja takana.
    Missähän mahtas olla vikaa?
    Tehostimen alipaineletkussa on mahoton imu, vetäisee polkimen heti pohjaan kun letkun laittaa kiinni`tehostimeen.
    Olisiko letkun vääräs paikkaa imarissa vai mikä?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Paskaa tehostimen venttiileissä tai palautinjousi paskana
     
  3. SB

    SB 1st gear

    Tuota mulla on tehostimessa vähän samoja oireita. Osaisko kukaan paremmin selittää tuota tehostimen venttilien rikkoutumista? Löytyskö tosta tehostimesta räjäytyskuvia jostain?
    Ai niin mulla toi tehostin on kiinni -64 Chryslerissä.
     

Kerro tästä muillekin!