'93 Lincoln TownCar?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MouTine!, 19.6.2005.

  1. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Tuommonen hökötys kinnostaa. Kokemuksia? Linkkivinkkiä? Oon guuglettanut heikolla tuloksella. hittejä tulee niin pirusti ja kaikkea jonninjoutavaa paskaa, mutta olisko jossain raakaa teknistä faktaa ja jne jne?
     
  2. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Eikö kenelläkään ole tietoa? Täytyy sitten vaan itse kaivaa netin syövereistä.
     
  3. LinCoMk

    LinCoMk Gearhead

    Towncar

    osoitteesta [/url]http://www.lincolntowncar.org löytyy Continentalista
    juttuja !! :odroll:
     
  4. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    No kiitos! Nyt löyty vaikka mitä matskua.

    Mutta onko sulla tai muilla tietoa vanteen offsetista ja keskireijästä? Mikä olisi sopiva ET puhuttaessa kokoluokassa 17-19"? Sitäkin tietoa olen koittanu kaivella, mutta aika heikolla tuloksella. Jakohan on 5*114,3.
     

Kerro tästä muillekin!