Tallipaikkaa kyselee myös

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Jukkis73, 3.8.2005.

  1. Jukkis73

    Jukkis73 1st gear

    Moro! Samalla asialla olen kuin Timppa-Y Oulun seudulta, mutta kyselen tallipaikkaa Tampereen seudulta talveksi.
    Eli pitäis saada -61 avo Lincoln suojaan talvex, tallipaikka olis hyvä löytyä suunnalta Tampere-Ylöjärvi-Kangasala-Nokia-Hämeenkyrö-Viljakkala.

    Kertokaas onko tallipaikkaa tyrkyllä, tarjoisitko kylmää vai lämmintä tallia, millä vuokralla, onko kimppatalli vai yleinen säilytystila yms..
    Mieluummin tietysti jos joku entuudestaan tuttu tarjoo... :-?

    T: Jukkis
     
  2. Lokari

    Lokari 1st gear

    Hervannan kalliosuojassa pitkäaikaissäilytys 20 €/kk.
    Ei ole kokemusta aiemmin, mutta sinne oma rakkine ensi talveksi.
     
  3. arrakis

    arrakis 1st gear

    Ja samalla asialla olen minä, eli tallipaikkaa Tampereen seudulta tiedustelen. Tarvisin T-birdille tallin vaikka ympäri vuodeks! Lämmin paikka olisi loistojuttu, mutta kyllä kylmäkin käy. Oma talli lähtee alta syyskuun lopulla...

    Myös kimppatallit käy!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Myös täällä ollaan samalla asialla. Onkohan se Hervannan kalliohalli hyvä ja missä päin Hervantaa se on? Osoite? Puhelinnumero?
     
  5. Wesku

    Wesku Gearhead

    Hervannan alla. Soittelin tonne viikko sitten ja oon neljännellä varasijalla, eli aikas täyttä on sielläkin. Ja mullekkin saa ilmoitella, jos on tallipaikkoja tiedossa...
     
  6. DD6

    DD6 Gearhead

    Liitynpä vonkaajien jonoon Tampereelta. 8)
    Plymouthin saan Uuteenkaupunkiin, mutta Kupla on säilytyspaikkaa vailla. Oulun korkeudelle ei jaksaisi lähteä ajelemaan, ei sitten millään.
     
  7. Lokari

    Lokari 1st gear

    Tuolta siitä voi kysellä: Hervannan isännöitsijätoimisto puh. 03 33926800
     

Kerro tästä muillekin!