Mitä tytöt mieltä jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pölyttäjä, 21.7.2005.

  1. caballista

    caballista 1st gear

    Eiköhän tämäkin ketju ole osoittanut amerikanvessat harrastukseksi eikä naistenhaalintamenetelmäksi. Samalla rahalla / ajalla / vaivalla löytyy varmasti tehokkaampiakin syöttejä mekkoja käyttävien houkutteluun. Nämä muutamat palstalla kirjoittavat neidot ovat niitä poikkeuksia ketkä vahvistavat säännöt.

    Tytöt (heistä sitten kypsyy naisia jos kypsyy) saattavat pitää tuning-autoa miehekkäämpänä kuin amerikanvessaa. Silloin ei isolohkokaan auto.
     
  2. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    Tätä olen pitäny "filosofisena" ongelmana: nainen on kiinnostunu jenkkiautosta ja miehestä, jolla on jenkki, sattumalta. Miten voi osoittaa kiinnostusta miehen autoharrastusta kohtaan niin, että miehelle ei tule mieleen, että nainen deittailee vain kauniin auton vuoksi...?
    (vai onko sillä mitään väliä, jos rassi on hankittu naistenhankitamielessä... :D )
    Meän perheessä kyl asia on toisinpäin; mulla on se jenkki, ja miehellä
    "järkevä käyttöauto" :rotfl:
     
  3. tampio

    tampio 1st gear

    eli annie moparin äijällä on aspeni kutosella?siis järkevä käyttöauto!!!
     
  4. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    :D No ei ees, vaan saksalaisvalmisteinen vähäkulutteinen diisseli...:D
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo säkä on käyny emäntää valitessa! :D Tavattiinkin sillä tavalla,että oli halukas lähtemään kuskiksi belsku stweellä ja laitteli sen jälkeen tekstiviestejä tämän tästä,jotta koskas pääsis taas ajelemaan lintalla...siitä se sit lähti.Falconilla ei oo paljoa ajanu ku ei tykkää rattimanuaalista!Kuulemma pitäs olla automaatti... :eek: Muuten kyllä täysverinen jenkkiauto muija :wink:
     
  6. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Yleensä kun ite tutustun uusiin ihmisiin (naisiin) niin en ala ekana huutelemaan jenkkiautoharrastuksestani!
    Joskus nuorempana tuli huomattua että kyseinen asia luokitellaan liian heppoisin perustein "vähäjärkisten" puuhaksi..

    Muutenkin sen ensivaikutelman voi antaa vain kerran ja jos daamia kiinnostaa meikäläisen harrastukset niin saatan mainita jotain vanhojen autojen ruuvaamisesta asiaa sen kummemmin korostamatta.
    Ja jos vastakkainen sukupuoli on kiinnostunut asiasta enemmän niin on ehkä parempi että on ensin hiukan perillä meikäläisen mielenliikkeistä niin ehkä ymmärtää paremmin tätä pölhöjen vapaa-ajan puuhaa joka on niin mukaansa tempaavaa..
    :lol:
    Muutenkin kuullostaa typerältä hankkia joku tietty auto ihan vain "pimumagneetiksi" kun itselle tää on vain harvojen ja valittujen ymmärtämä harrastus niin on oppinut pitämään matalaa profiilia muiden seurassa..

    Joskus on käyny niin että joku neiti on ollu kiinnostunu (!) niin silloin harvinaisen tehokas keino testata tyttelin kiinnostuksen aitous on hakea ajelulle sillä karvalakkimallisella polkuautolla jolla ajetaan myös talvella..
    :rotfl:
    Eli yhteenvetona vois sanoa että nostan hattua naisille jotka ovat aidosti alan harrastajia ja ovat sisäistäneet homman juonen että ei se ole pelkkää "nätin naaman paistattelua" siinä "dollarihymyn" kupeessa vaan ymmärtävät ja hyväksyvät että se saattaa jollekkin olla jopa elämäntapa...!
     
  7. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Kajaanissa tuntuupi olevan joku todella makee mustang. Välillä ei taida sanatkaa rittää ystävälläni sitä kuvaillessa.
     
  8. barfly

    barfly Gearhead

    Puhut paljon ja asiaa.
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Notta mimmonen mustanki?täällähän noita aina liikkuu...vai oliko kyse kenties villihevosesta.... :eek: ...vaiko kenties yksilahkeisesista tammoista?
     
  10. pegu

    pegu 1st gear

    Mul kävi kerran niin et olin ajelemas camarolla ja eräs leidi soitti ja pyys luoksensa. Ja minä tietysti sanoin et ei pysty nyt , kun ajelen Camarolla. Siinähän oli sit se...
    Nykyää ajellaan vaimon lasten kanssa.......
     
  11. Caprice79

    Caprice79 1st gear

    Itse sain vanhemmilta ensiautoksi fiestan, nätti pieni toimiva peli ja vielä pinkki, juuri ideaali ensiauto tytölle... :-? Enpä ehtinyt edes korttia saada kun olin jo lopullisesti kyrsiintynyt tohon pöristimeen ja raahasin kesätyöpalkalla kotiin chevyn caprice classic -79 sedanin. Sitä nyt sitten parsitaan isäukon kanssa leimaus kuntoon ja eipä ole poikkipuolista sanaa sanonut, totesi vain että no itehän mä sut kasvatin :D

    Sen sijaan toisaalta on kuulunut kommenttia, että tuohan syö kolme kertaa niin paljo kun se edellinen ja on aiiivan liian iso... Eivät tykkää kun ilmoittaa, että bensaa saa nykyään ihan ostaa asemalta lisää ja BC-kortilla pitäisi saada henkilöauto ruutuun... :odroll:

    Ja mehän tyttöjen kanssa emme mihinkään bemareihin istu! :wink:
     
  12. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Ai toi nimitys "lossi" on tunnettu muuallakin :lol:

    Emännyskokelas sanoo mun darttia lossiks, eikä oikeen innostunu sen kyydistä...

    Käännytystyö in progress 8)
     
  13. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Kumpi käännyttää kumpaa :rotfl:
     
  14. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Hih mää oon tampereelta kotosin mutta ite oon keksiny nimityksen, ehkä lotjaksi kotipuolessa noita v8 koneisia fullsizeja sanottiin.

    Lähtekää johonkin harrasteauto-perhetapahtumaan, rouva ilahtui kun huomasi ettei siellä ole niitä ruudinkeksijä-rakkareita enemmistönä.
     
  15. vee-kasi

    vee-kasi Gearhead


    En muista, miten hirveästi olisin näin paljon "painetulle" sanalle nauranut! Täytyi ihan kyyneleitä pyyhkiä :) Sinulla on muuten mahtava isä!
     
  16. apukuski

    apukuski Gearhead

    Taisipa joku neiti joskus kommentoida että: "onpa hieno auto tuolla taitaa saada pillua"
    Hetkisen "Hymyiltyämme" totesimme että vähiin ois pillun saanti jääny jos autosta ois kiinni. (vieressä oli suht paskaksi potkittu aspeni)

    Eiköhän se kiteydy tuossa että noita naiseläjiäkin löydy kaikensorttisia.
     
  17. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    nyt oli yks muija :pinup: kaupungis joka näki meijät ja oli ihan täpinöissä caminost... kuulemma tooooosi hienon näkönen... (maali oli ihan saatana haalistunnu ja laikukas/paskanen) äänist se vast innostu, istu konepellille ku kone kävi, oli kuulemma hyvä vibra ku polkee :D :D :D :D :D :D :D yks tulppa on pimee nii ravistaa aikas hyvin...
    mamma luuli heti et on ihan helevetist tehoo ku sutii nii paljo... oli märkä asfaltti ja lukoton perä.. totta kai se sutii 80km/h asti enne ku ottaa pitoo..
     
  18. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Minun (siis naisihmisen) mielestä automaatti on paras keksintö autoissa sitten kääntyvien eturenkaiden. Sillähän on HELPPO ajaa ja sen jälkeen ei halua vaihteita käsin vatkatakaan! Siitä on aivan liian paljon vaivaa...

    Ja koko? Sehän on ihan vaan suhteellinen käsite. Aina löytyy isompaa... :odroll:
     
  19. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    [quote="cb125twin]
    Pelkää lähinnä isoa :eek: kokoa ja automaattia :oops:
    [/quote]

    No, minä otin ensi tuntumaa automaattiin ja muihin ajo-ominaisuuksiin raviradan parkkipaikalla. Olikin ihan hyvä kokeilla kaikessa rauhassa. Käski vielä kokeilemaan jarrua sekä vasurilla et oikeella, niin sai senkiin eron kokeilla muualla kuin keskustassa.
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Vähän samanlaista ongelmaa täälläpäin. Tosin ei tehon ja valoista loikkaamisen takia, vaan siksi että emännys raukka ei saanut penkkiä siirrettyä eteenpäin kun oli luvannut ajaa mun letukan täältä naantaliin. Joutui roikkumaan ratissa että ylettyi polkimille ja pomppimaan kuin kenguru penkillä että näki välillä tienkin... Jälkikommetti: "tohon lotiskoon en koske enää ikinä".
     

Kerro tästä muillekin!