Cragar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja tiitikki, 5.5.2004.

  1. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Olen etsiskellyt Cragar vanteita. Super sport, viisi puolaiset. Ei vain tunnu mistään muualta löytyvän kuin ameriikan maalta. Oiskoon teillä mitään infoo asiaan? Mistä kannattais ees kysyä? Moni tuntuu menevän hunigolle siinä vaiheessa, kun mainitsee sanan cragar... Oonko mä sit hakoteillä...
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Racerplace mainostaa myyvänsä mutta kun kysyin pari kuukautta sitten tarjousta käskettiin liittää tuotenumero kyselyn mukaan ja kun niin tein ei ole vastausta sen koommin kuulunut. Tosin ei se minua enää haittaa, koska sain käytetyt samannäköiset ja erittäin todennäköisesti halvemmalla. Ei tosin cragarit mutta sillä nyt ei ole väliä.
    [​IMG]
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

     
  4. Ford_GT

    Ford_GT 1st gear

    kattelin kanssa noita cragarin vanteita, ja alko lämmittään ajatus sellasista granadan alle ens kesäks. mitenkäs pulttijako 5x112 muutetaan noiks tuumiks. vai mahtaako löytyä granadaan ollenkaan.. :cry:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    4,5 tuumaa
     
  6. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    :soosoo:

    112mm = ~4.4"
    4.5" = 114.3mm



    Sillä on väliä!
     
  7. Ford_GT

    Ford_GT 1st gear

    tota mäkin mietin. joskus joku viisas sano et (olikohan moparin pikkujako just tää 4.5") et menee granadaan, mut eipä mennytkä...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pikkujaoksi sanotaan 4 tuumasta, isojako on 4.5. Siis Moparilla. Kannattaa tosiaan huomata, että tuuma ei ole täsmälleen 25 mm, vaikka kirvesmiehelle se on tarpeeksi lähellä.
     
  9. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Juu... Nyt kun tämä aihe on noussut esiin, niin maahantuojalta vanteita tiedustellessani sain kuulla, että EU olisi kieltänyt kyseisten vanteiden myynnin Suomessa. En tiedä pitäneekö paikkaasa, mutta ei kai ne huvikseenkaan noin sanois.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vähän olisi vaikea uskoa, että Cragarin Sössöt voisi kieltää, kun kaiken maailman Alessioita on EU väärällään.

    Luulenpa, tai siis toivonpa, että maahantuoja on sotkenut kaksi asiaa. Monet noista vanhoista sössöistä on ollut soikeella pultinreiällä, joita ei saa enää käyttää maantiellä, ja siitä johtuen sen mallista sössöä ei kannata tuoda maahankaan. Luulis, että yksjako vanteen tuomiselle ei edelleenkään ole mitään estettä.

    Ei siitä nimittäin montaa vuotta ole, kun mulle väitettiin, että BF-Goodrichin renkaita ei enää saa mistään, kun niiden valmistus on lopetettu ja että ei saa enää metallisia lumilapioitakaan, vieläpä ihan samasta syystä, eri kaupassa tosin.
     
  11. idiot

    idiot Gearhead

    ootteko kyselly uspartsilta ( www.usparts.fi ) ainakin tuo Cragaria maahan.
    Siellä myöskin American Racing vanteita joilla on "super sportin" näköisiä vanteita? pulttijaot voi olla tietty ongelma.
     
  12. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Uspartsilta nimenomaan kysyin.
     
  13. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Jos tiedät mallin esim. Cragarin sivuilta, niin kannattaa kysyä Kivinummen Antilta (sama joka ajoi Konica-Angliaa) p. 0400 621 057.

    Tilaa jenkeistä lentorahdilla eikä maksa hirveitä...

    Itse tilasin Cragarin mustat peltivanteet 2 kpl 7x15 ja 2 kpl 8x15 GM:n 4,75 jaolla.
     

Kerro tästä muillekin!